hallo cavia vrienden mijn drie jonge lunkjes staan nu op mijn site en een peruf jonkie ze staan allen onder koopjes en er zijn nog drie fotos geplaatst.maar ik wou jullie nog graag wat vertellen .ging gister naar de winkel om gehakseld stro te kopen.wat tref ik daar .een borstel caafje gestrest en bang en nog drachtig ook vond het zo sneu kon het niet over mijn hart verkrijgen haar daar te laten zitten.zo te zien is ze een week of zeven acht drachtig .maar toen ik eenmaal thuis kwam zag ik haar formaat pas goed ze lijkt mij hoog uit vier of vijf maand oud .ik kon er echt niet tegen ze is te klein om nu al jonkies te krijgen.ze staat nog niet op mijn site .wil haar eerst goed tot rust laten kkomen.en weten jullie wat het gekke is .ik ben begonnen met een borstel zeugje die drachtig was .had mijn zoon mee van school mee genomen zij was zes jaar geworden en is in mijn armen dood gegaan .en nu tref ik in de winkel dan een borstel zeugje drachtig alleen in andere omstandig heden wou dit graag met jullie delen en hoop dat jullie weer op mijn site komen .groetjes lia www.freewebs.com/liapacheco