tweede Peter

• Peter

Op de topic over de fokkerskaart heeft een andere Peter dan ik, Peter Don, gereageerd. Kan deze Peter wellicht onder een andere naam, bv Peter met een eerste letter van de achternaam gaan reageren. Ik vind het vervelend dat mensen denken dat allerlei reacties uit mijn pen zouden komen. Misschien moet ik maar gauw patent op de naam Peter gaan aanvragen. Peter is ook wel een veel voorkomende naam. Andere Peter, ik hoop ook dat jij dit leest.

Groeten,

Peter Don

• basjeeeee

Of je verandert het zelf in ‘Peter Don’ is er iig geen verwarring rondom jouw reacties, daar er meer hondjes zijn die fikkie heten en er zoveel Peters zijn dat er wel een 3e, 4e en/of 5e Peter kan verschijnen..

• Mariska

Als je je er zo aan stoort waarom pas je dan zelf je naam niet aan. Net zo makkelijk toch?

• Peter

Nou, Basje en Mariska, op dat idee zou ik nooit gekomen zijn. Maar ik ben ook een beetje dom hoor!

Peter Don

• K-Town Madness

Daarbij kun je wel nog een beetje het verschil zien.

Peter en peter !!

Dus ik denk dat de mensen het verschil wel zien.

Alleen zou je het wat duidelijker kunnen maken door inderdaad zelf Don erachter te zetten.

Nouja , we weten dat er Peters zijn nu.

• nnatasja

Nou waarom zou deze peter zijn naam moeten aanpassen ?

Hij is er toch al wat langer en heeft zijn naam geregistreerd …

vind dan toch dat iemand die nieuw komt de aanpassing zou moeten gaan doen ..

• basjeeeee

Als ik Peter Don was zou ik het zelf doen, daar hij dan zeker is dat er geen foute opvattingen kunnen komen over zijn mening, aangezien hij dat belangrijk vindt.

• Mariska

Aangezien Peter Don degene is die zich eraan stoort, is de simpelste oplossing om gewoon zelf zijn naam aan te passen. Dan is er meteen duidelijkheid en is zijn probleem opgelost.

• Mariska

Gelukkig maar dat wij je dan nog op goede ideeen kunnen brengen!

• esther

Vind ik ook.De tweede peter moet er maar 2 achter zetten.:)

gr esther