fotootjes

• Susan

[

Ik vond dit vanavond zoo'n lief plaatje. Met z'n drieën aan de wortel(groen). Het huisje waar ze in zitten is een grashuisje wat inmiddels nogal gesloopt is;)

• Monique

Lief hoor!!!

• Gerda_H

Mooi foto's weer Suus. Echt lief.

Groetjes Gerda

• KGF

Gezellige foto's! Mooie beestjes! Leuk hoe ze zo'n rieten mandje kunnen slopen.

• fantasyli

liefffffffffff

daar doe je dan zo je best voor he.. een mooi mandje gekocht.. slopen ze het weer ;)

• Susan

Daar was die ook voor;)

En grashuisjes zijn dus zeker voor herhaling vatbaar:D 'k Heb hem intussen ook maar weggegooid.

Ik heb eindelijk een nieuwe kooi besteld. en ik hoop toch echt dat ze die wel heel laten;)

http://www.zooplus.nl/shop/knaagdieren_kleinedieren/kooi_ren/cavias/hondertveertig_cm/49464

Als het goed is, komt die over een paar weken.

Dank jullie voor de reacties:)

• basjeeeee

zijn geweldige hokken, heb zelf ook nog 2 grote binnenhokken, waaronder zo een en 1 van 150x80.

Veel plezier met het hok :)

• jacquelinesbeestenspul

hoi susan

hoe is het nu met plassen ??? heeft ze nog last van vervuilde urine ?

ik ben zeer benieuwd

ik vind het een gaaf hok maar ik vind bij deze zaak de dubbele kooi duur in verhouding met een andere aanbieder daar kost hij 73 euro en hier stukken duurder

groetjes jacqueline

• Susan

Het gaat hartstikke goed gelukkig!

En het hok, tja, ik heb hem bij een dierenwinkel besteld en daar is die nog duurder, wel met wieltjes, maar vanaf internet durf ik niet zo goed en ik weet dat Ferplast goed is en dat hij erg mooi is.

Ik heb het er graag voor over.

en ik ben dolblij dat ze weer gezond is!