Vervolg op 'rex zeug gezocht'...

• Patricia

Hoi allemaal!

Hier even een update over onze zoektocht naar een maatje voor Pixl!

Na jullie advies op zoek gegaan naar een jonge beer en dat ging harstikke snel!

Gisteren heen en weer gemailt met een erg aardige mevrouw die een nestje had, we konden vanmiddag gelijk komen kijken en BINGO!

Helemaal verliefd op een schattige creme agoutie CH teddy! Hij is 13 Sep geboren.

Goed advies gevraagd aan die mevrouw over het bij elkaar zetten natuurlijk. Neutraal terrein laten ontmoeten en ook zei ze een drupje deo of zoiets op allebei zodat ze hetzelfde ruiken. Ik had nog wat zwitsal haarlotion staan, ieder een klein drupje en samen op de bank gezet. Pixl was verukt maaar ook wel verbaasd, nieuwe beestje vond het allemaal best, hij is ontzettend tam en gewend aan andere beren om zich heen. Na een tijdje hebben we ze samen in het schone hok gezet. PIxl begon een beetje om hem heen te sluipen, maakte zich lang, en werd even een beetje boos toen ‘de nieuwe’ in zijn huis ging, was een beetje aan het mopperen en aan het PRRRR-en.

Inmiddels zitten ze al even samen en ik hoor een hoop tevreden geluiden met af en toe een hoop geren en een PRRRR, maar eigenlijk gaat het harstikke goed, ze liggen nu zelfs samen uitgeput in het huisje! Ik denk dus echt dat het allemaal goed gaat komen met ze!

Nu alleen nog een leuke naam verzinnen! Lastig hoor!

Iemand hier een idee? ;-)

IK wil jullie allemaal wel even erg bedanken voor de adviezen,dus bij deze BEDANKT!

Groeten Patricia!

• Monique

Hey Patricia,

Wat leuk dat je zo snel een leuk caafje gevonden hebt en dat ze het zo leuk hebben samen!

Hmmm een naam… kweenie Pummel misschien hihihi…

Geniet lekker van je caafjes!