Nogmaals Oneto

• Johan

Ik weet wel dat niet iedereen die hier prikt naar tentoonstellingen gaat met de cavia's, maar op mijn bericht van 4-11 http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1230&i=121375&t=121375 is niet 1 reactie gekomen.

Hebben we wel door wat voor unieke prijs hier te winnen is?!!!!!!!!!!!

Zoiets win je niet op de Kleindierenexpo of de Noordshow.

Als je nog wilt inschrijven moet je snel zijn. Zolang het online inschrijfformulier op de website staat kan je nog inschrijven.

http://www.oneto.nl/vp/index.htm

Johan

• esther

Hoi Johan

Had het al gelezen op konijnenprik.Zelf ga ik nooit naat tt.Neem het mezelf wel voor maar toch bedenk ik mij altijd weer.Met de angora konijnen heb ik wel eens meegedaan jaren terug.En wie weet in de toekomst.Ja een unieke prijs,zeer zeker.

Dat hier niet gereageerordt op deze topic is normaal hoor.Hier worden alleen de negatieve rellerige topics lang:)

Sucses in enschede.

groetjes esther

• Cavia farm Witches at work

Hoi Esther, hoi Johan,

Niet mee eens~!~

Kijk naar Chalet de Cobaye en haar aankondigingen voor de komende show

op 23/12/07 as wordt toch heel leuk op gereageerd vind ik.

Het zit hem denk ik veel meer in de manier/wijze waarop je een show promoot en in welke plaast van het land je woont.

Ik denk dus dat de plek minder gunstig is dan Utrecht en omstreken.

En het wordt minder uitbundig/knallerig neergezet!

Dus Johan kom op met jou promotie team, of met jezelf alleen mag ook natuurlijk!!!

KNALLEN~!~!~~!

Welke show???

Waar???

Wat is er te zien te kopen bv???

Die leuke bruine vierkante drinkbottels bv waar nu een topic over aan de gang is??

Is vermaak voor fokkers met kleinere kids???

Kortom ga voor goud, en laat zien dat ook Tukkers uitbundig zijn kunnen~!~!~

Het oosten heeft bv veel minder last van file vorming,

dat pluspunt geef ik je alvast mee.

De rest moet jij mee komen dus!

gr succes,

D#S

BOXMEER ha ha~!~

Ook heel uitbundig, de Brabanders dus~!~

• esther

Ik denk dat hij bedoeld,niet eens 1 reactie.Het spreekt je aan of niet.:)

gr esther

• esther

En Ine ik denk dat veel denken…Oneto wat is dat.Dus overslaan.En Als Chalet..de

post weet ieder hier dat het Es is toch.En leest men het eerder.Dat heeft er zeker mee te maken.En Johan vindT een klein stukje genoeg,en een ander zet er een heel verhaal bij.

Gr esther

• Cavia farm Witches at work

Hoi Esther

En het feit dat Eshter Chalet uitpakt zoals ik ook vaak doe ha ha, met enorme CAPSLOCK!!!!

Men kijkt er dan ook niet zo gauw overheen.

Als je iets aankondigs waarmee je zoveel mogelijk mensen wil bereiken val dan op!

Zou ik zeggen, bescheidenheid is dan een slechte raadgever.

Maar mischien komt Johan hier nog wel mee op de proppen, wie weet???

Wie bekdender is???

Johan of Eshter???

Tja ik verwacht Esther Chalet, ze fokt redelijk lang al en post regelmatig hier en gaat naar en organiseerd beurzen dus tja…………………………..

gr. D#S

• Jan

Hoi Johan,

Ik wil best reageren. :)

Heel leuk geschenk stellen ze beschikbaar, maar blauw past niet in mijn interieur. Bovendien is Enschede mij te ver weg.

• Chalet de Cobaye

Hehehehe Johan

Nou ik zal wel willen ,en ach dat blauwe bord kan best wel een plekje hier krijgen ..Maar het feit is gewoon dat ik niet kan !!!!

Neemt natuurlijk niet weg dat andere dan misschien een kans maken om met de prijzen naar huis te gaan whahahahahahahaha geintje !!!!

Nee ik vind het jammer ,maar ik denk ook omdat het best een eind weg is ,en ook laten we eerlijk zijn precies in de ooo zooo dure maand .

Dat is ook met de avicorni het geval !! alleen tegen die tijd is de kerst bonus net uitgekeerd whahahahah .Maar ik denk dat dat er toch ook wel mee temaken heeft sinterklaas is net geweest ,en de mensen hebben in die maand toch al kei druk .

De knuffel keuring van 23 dec zal misschien ook geen storm loop zijn ,maar goed dat weet je van tevoren als je in die bewuste maand show's gaat organiseren.

gr Es en heel veel succes

• Annechien

Oneto volgt 1 week later op mijn clubshow, dus daar ga ik dan ook niet heen…..

• Johan

Zelf ben ik nog niet zo lang bij Oneto betrokken, maar ik vind en vond Oneto altijd een van de , zoniet de gezelligste grote show. Er zijn diverse stand aanwezig, bijvoorbeeld van voerfabrikanten en Kleindier Liefhebbers Nederland. Voor de jeugd is er een speciale knuffel en knutselhoek.

De cavia's bleven meestal in aantal ver achter bij de hoenders en duiven. En daarbij was wel eens de kritiek dat het prijzenpakket niet zo uitbundig was. Dit jaar kan dat laatste in ieder geval niet gezegd worden. Hoeveel cavia's op dit moment zijn ingeschreven weet ik niet, maar ik hoop op een groot aantal. Als je nog niet ingeschreven hebt het kan vandaag en morgen nog. maar dan moet de inschrijving wel binnen zijn. Met de online inschrijving weet je zeker dat hij optijd is.

Johan