ZWANGER

• Petra

Hallo allemaal,

Het is zover hoor er zijn nu twee caafjes zwanger.Bij deze wil ik jullie allemaal bedanken voor het beantwoorden van vraagjes die ik had.Er is een peruvian zwanger en een Tessel,dus ik ben benieuwd.Bij de peruvian ,Chanel ,, heb ik al leven gevoeld en bij de Tessel,Gucci, nog niet ,maar dat zal wel niet lang meer duren.Ik hou jullie op de hoogte en als ik nog war vraagjes heb dan weet ik waar ik moet zijn.Bedankt .

• M.

Niet om vervelend te doen. Zo maar een oprisping. Maar ik vind dat altijd zo'n ‘vermenselijking’, ‘zwangere’ cavia's. Bij ons zijn ze altijd ‘drachtig’ :+

Wij laten ze hier immers ook dekken, of gaan ze bij jullie met elkaar naar bed? :+

• Saskia

Och, zolang we nog niet gaan roepen dat ‘mijn koppel is zwanger’ of ‘mijn beer is zwanger’ omdat dat bij mensen tegenwoordig ook zo hip is (je bent ‘samen zwanger’, niet alleen meer de vrouw dus), vind ik dat allemaal nog niet zo erg hoor ;)

Gefeliciteerd Petra!

• basjeeeee

Haha, de beer is zwanger, hoor het al haha… vind het bij mensen inderdaad ook nogal zot klinken want uiteindelijk hoeft er maar 1 een zwangerschap uit te zitten en te volbrengen volgens mij haha…

• Petra

Nou ik wou toch even reageren.Sorry hoor dat ik niet zo professioneel overkom,maar dat komt omdat ik geen fokker ben maar iemand die vijf caafjes heeft en het leuk vind om dar nestjes van te krijgen.Ik heb in ieder geval gezorgd dat ik de jonkies(of noemen jullie dat ook anders)goed terecht komen voordat ik aan een nestje begon en dat kan ik niet van iedereen zeggen.Ik hoor n.l. ook de vreselijke verhalen over mensen die maar wat doen.Ik zorg dat er regelmatig een fokker bij de caafjes komt en oja Saskia bedankt voor je felicitaties.(leeft er tenminste wel iemand mee)Ik vond dat heel leuk omdat ik er erg naar uitzie dat de babies komen.basjeeeee schreef:

>

> Haha, de beer is zwanger, hoor het al haha… vind het bij

> mensen inderdaad ook nogal zot klinken want uiteindelijk

> hoeft er maar 1 een zwangerschap uit te zitten en te

> volbrengen volgens mij haha…

• Lotje

Ik noem het ook altijd gewoon zwangere caafjes, hoor.

Geeft niets, toch.

En van harte Petra, ik hoop dat er prachtige babies uitkomen.

Of mag ik slechts van “jongen” spreken..;)