Drinktuitjes grote flessen?

• Pluuster's Cavia's

Er zijn in de dierenwinkel losse drinktuiten te koop waar je 2literflessen in kunt doen. Ze worden ook gebruikt voor kleine hondjes, of andere grotere dieren dus hebben wel een dikkere tuit mt grotere kogel.

Wij gebruiken ze al een paar jaar bij onze grote buitenren en vind ze helemaal ideaal.

Gewoon ff vragen bij de grotere dierenwinkels dus.

http://www.dierenwinkel.com/onlineshop/dierenwinkel.html

of op internet kijken.

Bij deze link kun je ze b.v. kopen, ze staan vaak onder honden.

• Gerda_H

Lia, in Marum een literfles voor 5,95.

Groetjes Gerda

• lia

hoi hoi pluuster bedankt joh voor de tip .ps met fathe gaat het super groetjes lia

• Cavia farm Witches at work

Hoi Claudia

Alks ik die site zo bekijk kun je toch het beste op die cavia markten kopen vind ik.

Ik weet niet meer of die drinkbakken op de Exoknaag te Houten waren, of de BTT

te Utrecht.

Er staat maar weinig op voor de caafs behalve die binnenkooien dan en nog wat zaken.

Wel weet ik dat ze op de BTT erg goedkope en goeie hooiruifjes ook hadden en lekker veel.

Soms is er op zo'n beurs weinig te koop.

Het fijne van zo'n beurs vind ik dat je meteen ziet wat je krijgt en de prijzen erg redelijk zijn.

gr D#S

• Jessica

Het nadeel van het vullen met kannen is dat je de flessen niet schoon maakt.

Gr. Jessica

Mofie's Place

• Gerda_H

Nou,maar ze worden bij mij wel omgespoeld,en één keer per week goed schoon gemaakt.

Groetjes Gerda

• Pluuster's Cavia's

Ik heb geen flauw idee wat voor site het is. Ik wou alleen ff laten zien hoe die drinknippels eruit zien.

Wij kopen ze hier altijd gewoon bij de Jumper of de Pets Place.

Dit was toevallig de eerste site via google waar ik ze tegen kwam.

Spullen voor mijn dieren koop ik eigenlijk nooit via internet.

Tenminste tot nu toe nog niet gedaan, maar ja wie weet, ooit.

• Cavia farm Witches at work

Hoi Claudia

O zo maar wat aangeklikt ha ha~!~

Oke is me duidelijk nu!

Ja ik vind internet heel leuk, en haal best veel via intenet, zoek ook via dit medium naar voer leveranciers, kooien ed.

De dierenwinkels hier hebben ze een vrij slechte klant aan me, ik vind ze ook niet echt gezellig!

Dus ik shop lekker buiten de deur zeg maar.

Bij mij moet het gewoon gezellig zijn, mijn geld kan ik namelijk aan iedereen wel kwijt toch.

Kijk en internet doe ik puur omdat dat prijsgunstig vaak is en je lekker veel keuze hebt.

En ook niet aan die zielige openings tijden gebonden bent.

Echt handig met ik niet met computers en aparaten, maar wat ik kan pas ik wel mooi toe~!~

gr. D#S

• esther

Gerda ,KIjk eens bij DAnny's stuntpaleis.Daar hebben ze de vierkante flesjes,die je kunt vullen aan de bovenkant.Scheeld een hoop werk.Heb maanden terug alles vervangen.Alleen in heb de transparante,dus alg.:)Even afwassen.De bruine variant is handiger,net wat Ine zegt.

groetjes esther

• Gerda_H

Ik zal gelijk even kijken. Bedankt voor de tip Esther.

Groetjes Gerda