Drinktuitjes grote flessen?

• Gerda_H

weet iemand of er van die drink tuitjes zijn voor bv frisdrankflessen? Ik heb nl 20 zeugen in één hok,en ik kan er konstant heen lopen om de flesjes bij te vullen. Ik zater aan te denken om er halve literse flessen heen te hangen,of zelfs liters,maar de tuitjes van de gewone flesjes passen niet op die limonadeflessen.

Groetjes Gerda

• Saskia

Er bestaan ook gewone drinkflessen in die maat hoor :)

• Gerda_H

O, ik dacht dat 320 ml de grootste was.Bedankt voor de tip.

Groetjes Gerda

• Withes at work

Hoi Gerda

Hier heb ik van die vierkante bakken aan mn rennen hangen die je van bovenaf vullen kunt.

Die laat ik flink overstromen zoadat ook het oude water eruit gaat, en of kieper het oude water eruit.

Je hebt ze van 1 liter en van een halve liter kosten maaar een paar euro per bak incl. houder en nippel.

Ik koop ze op de grotere cavia beurzen.

Veel sterker dan de flesjes, ik heb ze in de lelijke kleur bruin, dan kan er ook geen daglicht in, en dus de algvorming is daardoor minimaal.

Voor mn ophokkers heb ik nog wel flesjes, maar ga in de toekomst over de op bakjes dus, die voor mij heilig zijn.

Ik ga ook niet lopen pielen met limonade flessen en of zelf dit soort zaken in elkaar flansen, omdat ik nu voor een scherpe prijs DE ideale water voorziening heb voor mn caafs.

gr. D#S

• Withes at work

Hoi Gerda

Nee 320 ml is hooguit voor 1 a 2 caafs, hier heb ik vooral de 500 ml en de 1000 ml

En wat ook erg handig is, ik heb van die 2 liter kannen van de Multisap bewaard en vul ze daarmee bij razend snel.

Ik het 4 van die kannen die ik dagelijks vul.

Na het afvullen van mijn flessen vul ik mijn voorraad kannen weer bij zodat ik de flesjes weer snel kan aanvullen indien nodig.

Alles op voorraad, voer ed ook, moet wel zeker met zwangere, jonge dieren ect ect.

Ik shop altijd vooruit ha ha~!~

Heb geen grote opslag hier, maar wel net genoeg om het hier te bedruipen.

gr. D#S

• Saskia

Neehoor, in de dierenwinkels vind je sowieso nog 600 maar ze bestaan ook gewoon in 1 liter. Even zoeken, misschien een oproepje op Marktplaats en je hebt ze zo :)

• Gerda_H

haha, Ine. ja, ik heb een 2 liter kan van tupperware die ik vul met water en dan langs de flesjes ga om bij te vullen.

Groetjes Gerda

• Withes at work

Hoi Gerda

Nee hier bijna GEEN Tupperware, wij zijn echte “hergebruikers” als het ff kan.

Plastic flessen ed gaan hier ook nooit meer bij het rest afval, maar lever ik in bij een inzamelpunt voor shampoo ed in p.v.c verpakkingen.

Ook heb je winkels als de Bodyshop b.v waar je je gebruikte flessen weer kunt terug brengen, en die daar weer opnieuw worden gebruikt.

Eesrt vulde ik elk flesje af onder de kraan, dit gaat echter velen malen sneller.

gr D#S

• lia

hoi hoi ine ik gebruik momenteel nog de gewone water flesjes maar heb er dan 6 op een rij hangen .wil zelf ook over stappen op van die vierkante grote flessen maar verfvers dan als nog iedere dag het water zuiver en lekker koud uit de kraan .moet dan wel naar voren lopen maar vind het geen probleem heb ik voor mijn caafs wel over regen storm noem maar op maakt mij niks uit ik ben uit eindelijk niet van papier .maar de flessen die jij hebt lijken mij ideaal .neem maar eens wat voor mij mij .ok xxx lia

• Gerda_H

Hoi,Lia.

Ik ben aan het uitvissen of ze hier in de buurt te verkrijgen zijn. Ik heb wel een website gevonden. Die van een liter kosten 8,50 per stuk,plus 6,50 verzendkosten. Ook hebben ze van die nippels voor op de petflessen. Die zijn net zo duur.

Vanmiddag ga ik informeren bij de welkoop.

Groetjes Gerda