Wat is dit vreselijk

• Judith

We hebben noodgedwongen een ander thuis moeten zoeken voor onze kat. Gister was het dan zover, we hebben hem weg gebracht. Ik heb gezien dat ie het goed krijgt maar toch…. eenmaal thuis viel het me behoorlijk zwaar. Na een nacht erover dralen moet ik nog steeds huilen om het gemis… Het is zo kil hier zonder hem.

Vreselijk dit… ik hoop het nooit meer mee te hoeven maken.

• Judith

Ik wil in het bijzonder ook de hex nog bedanken:

Ine, bedankt dat je met ons hebt meegedacht toen der tijd! Ondanks dat hier geen oplossing uit voortgekomen is, heb ik dit toch bijzonder op prijs gesteld.

• lia

hoi hoi judith vind het heel rot voor jou dat jij je kat weg moest doen hoe rot het ook is maar het is beter zo dan wat ik vorige week vrijdag mee moest maken mijn kat werd aangereden en ze reden gewoon dooor er was een die hatd het fatsoen om te stoppen en aan te bellen maar hoe dan ook ik vind het wel rot voor jou groetjes en sterkte lia

• yacente

Ik kan me voorstellen hoe rot jij je voelt. Wij hebben hier 2 jonge honden (zusjes, bijna 1 jaar oud, hier geboren) en er is sprake van dat mijn hond weg moet, omdat het eigenlijk ook niet echt goed gaat. Maar ik kan ook nog geen afstand nemen van mijn hond, omdat het een dier met karakter is, maar o zo vreselijk lief en naar mij luistert ze perfect. Dus dat dralen heb ik ook heel erg en de beslissing neem ik hier nog steeds niet. Ik vind het wel knap dat jij die beslissing wel hebt kunnen maken.

• Cavia farm Witches at work

Hoi Judith

Je moet maar zo denken; “soms heb je niet zoveel te kiezen”.

Er zat echt niks anders op bij jullie, gezien de situatie waarin jullie je nu bevinden.

Hij mag verder leven nu, je had hem ook met ee rot smoes bv in kunnen laten slapen omdat wanneer julie niet meer van hem kunnen genieten het niemand meer mag.

Je hebt voor het dier zijn leven gekozen, dat zeer zeker de moeite nog waard zal zijn!~!~

Tegenwoordig kiest men vaak de weg der minste weesrstand, dat hebben jullie zeker niet gedaan je bent er lang genoeg mee aan de gang geweest ook.

Jou gevoel ken ook ik als geen ander, ook hiero al EEN keer eerder onze hond moeten weg doen helaas.

Ik heb dr nu nog wel eens moeite mee en het is al zeer ruim 1 jaar geleden.

De nieuwe baas belt me nooit meer op en ik “Don Chaot” kan het tel nr niet meer vinden of is dit gods wil dat ik hem nu moet los laten?

Mijn man is er klaar mee, ik niet. Echter weet dat het dier het goed had de keren dat ik die man nog wel heb gebeld.

Best wat mensen vonden dat ik de jond moest laten inslapen omdat ie “vals” zou zijn.

Echter mijn verstand en gevoel zeiden iets totaal anders.

Judith, ik heb NOOIT spijt gehad van mijn keuze, wel dat ik het telefoon nummer niet meer weet, maar doe ook mijn best niet echt om het nog te vinden.

Niks=voor niks en het loopt zoals het lopen moet.

Kijk nu maar lekker voorruit, je kunt het!!!

En zo nu en dan achterom, en onthoudt daarvan vooral de leuke dingen die er zijn geweest………………………………..

Het deurtje moest dicht, maak nu het nieuwe maar open zou ik zeggen.

Sterkte

XXXD#S

• Monique

Hallo Judith,

Afschijt nemen is altijd moeilijk. Soms is dat de beste keuze voor het dier of wat de rede ook mag zijn. Je maakt hem niet zomaar….Heel veel sterkte!

• Gerda_H

Hoi,Judith. Ik wil jou heel veel sterkte wensen met het gemis. Ik weet wat het is. Één troost, jij weet waar je kat is. Net als Lia,alhoewel jij je kat nog ens kan gaan op zoeken. Ik ben in één jaar tijd 5 katten kwijtgeraakt,en niemand die weet waar ze heen zijn. De amivedi heeft ook niets gehoord over onze katten. En dát doet pijn. Tuurlijk heb jij momenteel weinig an mijn woorden,wany jou kat is jou kat,en dat jij hem moest wegbrengen,is goed kl*te.

Geef het wel de tijd meid, Jij weet dat jij voor jou kat de beste keuze hebt gemaakt.

Veel sterkte,liefs Gerda

• Jipke frl

Ik heb een hele oude hond die vanaf zijn geboorte al bij me is, moet er niet aan denken dat hij er straks door ouderdom niet meer is ineens.

Kunnen ze mij ook van de weg af schrapen van ellende ( geen andere gekke dingen ofzo hoor!).

• Judith

Dank jullie wel voor de hele lieve reacties.

Ik ben er inmiddels een beetje aan gewend dat ie hier niet meer is, en ik verneem van zijn nieuwe baas een hoop verhalen waarin ik duidelijk het karakter van onze kat herken. Dit vind ik een goed teken, ik denk dat ie het naar zijn zin heeft daar, hij is bezig het hele huishouden naar zijn hand te zetten zoals ie dat hier ook altijd probeerde hihi… Ik ben gerustgesteld. Ik zal hem nog vaak missen, maar ik weet dat ie goed zit nu, ook voor zijn eigen gevoel als ik het zo uit de verhalen kan opmaken. Sinds ik dat weet, heb ik er vrede mee.

Nogmaals bedankt!

• Cavia Opvang Betuwe

Ik heb een paar jaar geleden ook een kat weg moeten doen.Die kat had zoveel narigheid gehad (aangevallen door 2 honden ,gebroken kaak) .Daarom had ik die kat bij die mensen weggehaald en laten opereren.

Ik weet dat hij het nu goed heeft ,maar het is en blijft gewoon een vervelend gevoel :-(

Maar je wilt het beste voor ze en soms horen dit soort keuzes er helaas bij.

sterkte.