Hoi Judith
Je moet maar zo denken; “soms heb je niet zoveel te kiezen”.
Er zat echt niks anders op bij jullie, gezien de situatie waarin jullie je nu bevinden.
Hij mag verder leven nu, je had hem ook met ee rot smoes bv in kunnen laten slapen omdat wanneer julie niet meer van hem kunnen genieten het niemand meer mag.
Je hebt voor het dier zijn leven gekozen, dat zeer zeker de moeite nog waard zal zijn!~!~
Tegenwoordig kiest men vaak de weg der minste weesrstand, dat hebben jullie zeker niet gedaan je bent er lang genoeg mee aan de gang geweest ook.
Jou gevoel ken ook ik als geen ander, ook hiero al EEN keer eerder onze hond moeten weg doen helaas.
Ik heb dr nu nog wel eens moeite mee en het is al zeer ruim 1 jaar geleden.
De nieuwe baas belt me nooit meer op en ik “Don Chaot” kan het tel nr niet meer vinden of is dit gods wil dat ik hem nu moet los laten?
Mijn man is er klaar mee, ik niet. Echter weet dat het dier het goed had de keren dat ik die man nog wel heb gebeld.
Best wat mensen vonden dat ik de jond moest laten inslapen omdat ie “vals” zou zijn.
Echter mijn verstand en gevoel zeiden iets totaal anders.
Judith, ik heb NOOIT spijt gehad van mijn keuze, wel dat ik het telefoon nummer niet meer weet, maar doe ook mijn best niet echt om het nog te vinden.
Niks=voor niks en het loopt zoals het lopen moet.
Kijk nu maar lekker voorruit, je kunt het!!!
En zo nu en dan achterom, en onthoudt daarvan vooral de leuke dingen die er zijn geweest………………………………..
Het deurtje moest dicht, maak nu het nieuwe maar open zou ik zeggen.
Sterkte
XXXD#S