Teurlings korrel

• Vita Nova.

Hoi !

Code 92 is een volledige opfokkorrel met ac erin.

hier zit ook 3000 vit. C erin.

teurlings benoemt ook bij deze voercode de cavia.

Pas bij code 94 tot en met 96 hebben ze het over konijnenvoer.

vanaf code 100 en 101 is het weer een konijnenvoer.

code 100 is een standaard gemengd voer voor konijnen

code 101 is een sportbrok voor konijnen.

105 is een dwergkonijnenmelange ook een bijvoer.

code 104 is een superieur brok voor konijnen. ook een bijvoer.

Bij code`s 100 en 101 zijn ook een “bijvoer”

Groetjes, Marielle:)

• Allegonda

basjeeeee schreef:

>

> Wou me reaktie onder jouw reaktie plaatsen: ik voer dus art.

> code 92 van de teurlings aan me konijnen, wat is daarin dan

> weer het verschil met de door jou genoemde 90? Weet je dat

> mischien?

Hoi Basje als je mijn mailt geef ik je een lijst van teurlings, met code,s en samenstellingen.want ik zie geen mailadres ,

groetjes Gonny

• basjeeeee

basjeeeee@hotmail.com gebruik ik nog steeds uit mijn web-log periode voor mail op dierengebied :)

• basjeeeee

Ik geef het aan mijn grote konijnen als ‘bijvoer’ daar het hooi en de groente en fruitsoorten niet aan te slepen zijn met die monsters haha…

De cavia's krijgen nu nog heel weinig gerty en verder groente groente groente en fruit fruit fruit ;) hooi natuurlijk ook onbeperkt.

Maar als ik dit dus zo lees, zou ik ze makkelijk na de laatste zak gerty afentoe ‘bij’voeren met wat ‘konijnenvoer’ ? Scheelt mij ook weer moeite en voertonnen, haha…

• Judith

Je kan ze misschien ook even hier neer plaatsen, dan hebben we er allemaal iets aan ;)

• Allegonda

basjeeeee schreef:

>

> basjeeeee@hotmail.com gebruik ik nog steeds uit mijn web-log

> periode voor mail op dierengebied :)

Hoi Bas .het mailtje is onderweg naar jou.Gr Gonny

• Allegonda

Judith schreef:

>

> Je kan ze misschien ook even hier neer plaatsen, dan hebben

> we er allemaal iets aan ;)

Hoi Judith

Ik heb het geprobeert om het hier te copieren ,maar dat lukt niet,anders geef me je mail even,dan stuur ik het je,

of misschien dat Basje het voor mekaar krijgt om het hier te copieren*D

Groetjes Gonny

• basjeeeee

Hoi Judith,

is een jpg, zal hem vanmiddag als ik tijd heb even uploaden op me photobucket en hier plaatsen,

Gr Basjeeeee

• Cavia farm Witches at work

Hoi Gonny

Vanochtend bericht gehad dat Kasper 2 a 3 wkn nodig had om te leveren, en of ik Teurlings ook goed vond?

Er zit schijnbaar 3000 mg vit.C in Teurlings alsdat klopt is dast ruim 1000 meer dan in Kasper. Die op 1996 een krappe 2000 dus zit wat ook al erg hoog is vind ik.

Ik heb het Teurlings voer door laten gaan en het komt as vrijdag binnen.

Ik mix het met een ander gemengd voer wat ik nu ook heb hier voorlopig zodat de overgang niet te radicaal is.

gr. D#S

• Allegonda

Cavia farm Witches at work schreef:

>

> Hoi Gonny

>

> Vanochtend bericht gehad dat Kasper 2 a 3 wkn nodig had om te

> leveren, en of ik Teurlings ook goed vond?

> Er zit schijnbaar 3000 mg vit.C in Teurlings alsdat klopt is

> dast ruim 1000 meer dan in Kasper. Die op 1996 een krappe

> 2000 dus zit wat ook al erg hoog is vind ik.

> Ik heb het Teurlings voer door laten gaan en het komt as

> vrijdag binnen.

> Ik mix het met een ander gemengd voer wat ik nu ook heb hier

> voorlopig zodat de overgang niet te radicaal is.

>

> gr. D#S

Hoi Ine:)

Ik gebruik al jaren Teurlings Code 91 3000 mg v.t.m c,

oranje/witte zakken met een gele sticker

die code 91 heeft een goede en juiste samenstelling was er toen gezegt tegen mijn.

de kleintjes kunnen het bij wijze van spreken gelijk eten ,wat hier mijn skinnybabys al doen met de 2 dag.

Ik heb nooit problemen gehad met dit voer, maar och ieder is tevreden met het voer wat de caafjes het beste op doen,de een is voor dat voer en de ander weer op zijn eigen voer,gewoon waar je tevreden mee bent.en natuurlijk de algehele goede verzorging doen er zeker aan mee helpen dat je tevreden en gezonde caafjes heb,,

ik geef ook dagelijks het hele jaar door andijvie en wortel paprica en stukje komkommer en hooi ,en natuurlijk dagelijks vers drinkwater ,zomers of winters,ik verander nooit,

ik vind het prettig voor de caven dat ze dat elke dag er bij krijgen,ze zijn het gewend,zeg maar gewoon erg verwend *D

natuurlijk is het in de winter wel 3x zo duur maarja ik heb het er graag voor over.

Nou ik heb eigelijk nooit last gehad dat de caafjes ineens over gingen van hun eigen voer op Teurlings dat ik voer ,nooit gehad dat ze aan de diaree gingen daarvan ,want de Skinny,s hebben echt bakjes leeg gegeten ,toen ze hier aankwamen uit U.S.A en ook uit Denemarken of Duitsl,gelijk echt veel brokken naar binnen gewerkt of ze nooit te eten kregen hihi,maar mooie goede keutels,alleen met groenvoer ga ik altijd opbouwen bij nieuwe dieren,

Groetjes Gonny