site is geplaatst

• lia

hallooooooooooo cavia vrienden mijn site www.freewebs.com/liapacheco staat nu tussen de fokkers in ben er super trots op hoop dat jullie allemaal een kijkje komen nemen groetjes lia

• Allegonda

Hoi Lia*D,Ik heb al een kijkje genomen op jou site,een hele mooi site met mooie foto,s, van jou cavia,s,ik heb al een berichtje in jou gastenboek geschreven,

Groetjes uit een heel zonnig vlijmen:)

Gonny

• lia

hoi hoi gonny bedankt heb nog lang niet alles op me site staan wat cavias betreft lang alle lunken curlys rexen en ch s moeten er nog op maar het begin is er groetjes uit het hoge noorden lia

• Gerda_H

Hoi Lia. Ik had je site al gezien. is erg leuk. Ik heb mijn site al weer wat uitgebreid met een paar foto's. De rest komt nog, maar je kunt wel een indruk krijgen.

Groetjes Gerda.

• Witches at work

Hoi Lia

Kei leuke site zeg!!!

Dan is het toch nog snel gegaan vind ik.

Vooral je huisvesting vind ik ook echt super zeg!!!~

Wat een mega ruimte rennen, heerlijk om cavia bij jou te mogen zijn!

gr. D#S

• lia

hoi hoi ine ja ja ben trots op mijn rennen ze hebben alle ruimte van de wereld nu de rest nog op mijn site aan curlys lunken rexen bijna hexen black en tans noem maar op wat was het gezellig he hex vorige week moeten we zeer zeker weer doen ps ik probeer je de hele dag te bellen is er een storing bij jullie of zo groetjes van lia uit het hoge noorden

• esther

Wat een leuke site Lia.Geweldige kleurtjes,en mooie foto lijstjes.Ziet er al toppie uit.Veel sucses met je diertjes.

groetjes esther