Baby geluk van Jocelin de Lunkarya

• esther

:) Ja schattig he,die kleintjes.Ach en die bril,komt op leefdtijd meestal vanzelf Ine.:)

gr esther

• Monique

Hoi Esther,

Wat een mooitjes! Gefeliciteerd!

Kan me voorstellen dat je in de wolken bent….Gefeliciteerd!

Groetjes Monique

• jacquelinesbeestenspul

nou ik lees me rot maar er staat toch echt niet dat je de zeug 10 weken bij d ebeer hebt gehad ofzow

er staat bedankt voor deze suprice ofzow maar niet dat jij haar zelf bij de beer hebt gezxet echt niet en ja ik ben wakker

en nee ik word niet moe van mijn werk :D:D:D:D:D ik hou niet zo van dicriminatie doe ik bij jou ook niet

• basjeeeee

Esther,

Ik vond/vind je topic suggereren dat ze al zwanger was, vandaar. Als jij dat als rel ziet terwijl ik een vraag stel, ligt dat echt bij jou. Maargoed, voor het dier ben ik blij dat ze gewoon op een en dezelfde plek zwanger is geworden en jonkies heeft gekregen.

Gr Basjeeeee

• esther

Als je eerst gekeken had ,wist je dat pa mijn beer was.Daarom.De reden waarom jij weer met een ande meekletst is mij bekend Jac.

gr esther

• esther

Oke Bas.Gelukkig is pa mijn eigen beer.Dat is met pb,soms leest men het anders,als dat bedoeld is.

gr esther

• esther

Vanmorgen heeft Jessa's Jocelin een 3 ling gekregen.Ze zijn zo schattig.2 beertjes 1 zeugje.Vader is Quechito von den Knopfaugen.Was al helemaal in de wolken toen ik jocelin kado kreeg van Con ,maar dit is helemaal geweldig.

De zwart bonte is net zijn opa,Samba.Had stiekum op dit kleurtje gegokt

Wil niet discrimineren,maar dit staat er.

Wat Suprise staat niks!!!!.En bedankt voor deze suprise ook niet.Dus toch beter lezen.:)

• Chalet de Cobaye

Hoi Es

Van harte gefeliciteerd ,wist het al maar nu heb ik de foto's ook gezien …het zijn plaatjes ,je mag best wel trots zijn op dit nestje !!!!

En wat leuk dat je zo'n bijna copie van Samba hebt gekregen !!

geniet er maar lekker van ..

Gr Es