Iemand tips/ideeën?

• Gerda_H

Straks krijg je jumpende cavia's Susan. ;):D

Groetjes Gerda

• Jipke frl

By fokje

By fokje

• Jipke frl

Sorry, 2 x dezelfde, was niet mijn bedoeling………….

By fokje

• Witches at work

Hoi Susan

Hout, metaal, kunstof, het heeft allemaal zo zn voors en tegens~!~

Hout is het meest dier vriendelijk, goed tegen de hitte en goed isolerernd in de koudere maanden. Ook aan bepaalde hout soorten mag geknaagd worden wat met plastic zeer onwenselijk is.

Metaal, kustof en anders zeer gladde oppervlakten zijn het meest hygienisch.

Ik spra dat spul ook nog bij het schoonmaken met Dettol in.

In hout kruipt alles toch meer in zeg maar, echter ook die huisjes kun je erg goed insprayen ter desinfectie.

Ik heb hier geen stoffen dingetjes in mijn kooienen en rennen, voor een binnenkooi vind ik dat wel leuk/functioneel eerlijk gezegd!

Verder heb ik best veel van die tunneltjes die je kunt buigen de zog knaaghuisjes waar ze hier nooit aan knagen ha ha~!~

Daar kun je erg leuke dingen mee doen, de caaf kruipt erin en erop, en die dingen blijven goed fris ook bij mij hier, buiten.

Succes met je uiitbreiding,

gr D#S

• Susan

Dank je. Nu zie ik hoe het zit.

Zo te zien zijn de kettinkjes lang genoeg, zelfs voor een grote kooi.

Ziet er erg leuk uit

Toch maar proberen

• Susan

Als ze dat gaan doen, zal ik foto's maken;)

• Susan

Tja die van mij knagen veel, dus toch maar hout denk ik:(

Je zegt dat je zelfs hout insprayt met Dettol, maar is dat niet hartstikke vies en hartstikke giftig?

• basjeeeee

Anders kan je mischien ook aanvragen of er langere kettinkjes mogelijk zijn voor een hok van 140x70 ;)

• Susan

Wat ben jij wakker zeg;)

Nog niet aan gedacht:o

Eerst volgende week (als ik hem nog steeds mooi vind) dat hok maar en een paar dingetjes en zo geleidelijk aan wat meer.

Ik heb er helemaal zin in. Lijkt me geweldig om ze met z'n drieen door een groter hok te zien racen:D

• Simone

Wij hebben ook een hok van 140, daar zitten 2 mannekes in. En inderdaad ze rennen wat rond hoor. Lekker spelen. En terwijl de kooi gewoon open staat en ze de woonkamer ook nog in kunnen. Maar ja stro rent toch beter dan parket haha…