cavia wordt mager vervolg

• Cavia farm Witches at work

Hoi Barbera

Als de cavia mager maar gezond blijkt te zijn, is er natuurlijk geen vuiltje aan de lucht~!~

Te vet is zeker ook verre van ideaal he?

Dus tja laat maar schuiven dan zou ik zeggen!

gr. D#S

• haas

Nog steeds hebben we geen idee wat het kan zijn. Dankzij de medicijnen (ontstekingsremmer en pijnstilling) en recovery komt hij nu weer aan in gewicht. Hij weegt nu (met dwangvoeding) 795 gram. Dat lijkt dus goed, maar vanavond vond ik hem weer zo apatisch en warm. Wat is eigenlijk de normale lichaamstemperatuur van een cavia?

Volgens mij kan het nog alle kanten op…..

• Monique

37 - 39 graden

• Susan

Mijn cavia's zijn geen van drieen een kilo, maar veel lichter, de grootste is 800 gram, de kleinste 600 en ze zijn alledrie kerngezond.

• Witches at work

Hoi hoi Susan

En geen satijn???

De meeste satijncaafs zijn vaak erg iel en schriel, komen met een geboorte gewicht ter wereld dat ik echt om te gillen vind, de in mijn optiek “couveuse caaf” zeg maar.!

Maar het kan natuurlijk wel, geen Rexen zeker, eerder Perufjes?

gr. D#S

• Susan

Niet dat ik weet. Alledrie gelukkig kerngezond! (zover ik kan zien)

• Monique

Hoi Inka,

Weet jij of dit ook voor konijnen geld? Blijven die ook kleiner?

• Witches at work

Hoi Monique

Heb je dan satijn konijnen???

Nooit van gehoord wel van satijn muizen bij hun geld dat niet weet ik toevallig.

gr. D#S

• Monique

Hoi Ine,

Ik heb 1 satijn konijn en ze is inderdaad iets achter op de groei van haar zusje. Tja, mijn zus is ook groter dan mij…. Ben ook maar een klein opdondertje:) Maar door wat ik bij jou las vroeg ik het me af…vandaar mijn vraag. Ik doe verder niet aan satijnfok hoor. Ze is gewoon heel erggggg leuk!!!