Douwe is dood

• Joska

Hoi,

Ik weet dat ik hier nooit meer prik, ik lees nog wel, maar ik wou jullie toch even vertellen dat Douwe dood is. Ze was zafgelopen woensdag ziek geworden.

Ik kwam s'ochtens beneden en toen zag ik gelijk dat het niet goed was, heb om half 7 de DA gebelt en ik kon om 9 uur bij hem terecht. Ze had medicijnen gehad en ik ben een heledag thuis gebleven van mijn werk om voor mijn kleintje te zorgen, s'avonds ging het echt al een stuk beterder met haar en ben de volgende dag wel gewoon gaan werken, moest om half 5 terug bij de DA zijn, hier heeft ze nogmal medicijnen gekregen en ging beetje bij beetje beterder.

Ik was gereed met mijn werk vandaag dus dacht ik ik ga eerder naar huis want als dan kan ik nog eens even goed naar haar kijken en misschien nog wel weer even langs de DA.

Dit ws helaas niet meer nodig, ik wkwam thuis en Egbert begroete me niet en toen wist ik het al, mijn kleine meisje was overleden.

Ik heb ze in een mandje gelegt met een handdoekje erin en heb haar in de yuin van mijn ouders een mooi plekje gegeven.

Rust zacht lieve Douwe en met je maatje Egbert komt het allemaal goed, ik zal zorgen dat ze een nieuw vriendje krijgt!!

Dag lieverd!

• Cavia farm Witches at work

Hoi Joska

Jammer voor je zeg!

Jou naam kan ik me nog wel herrinneren van de prik, en ach het komt en het gaat hier zeg maar.

Toch goed van je dat je het ff hier heb vermeld.

Heel veel sterkte

gr de heks

• Cavia Villa

Ah gossie, sterkte hoor………

• Gerda_H

Hoi,Joska. Heel veel sterkte met het verlies.

Groetjes Gerda

• fantasyli

wat sneu.. sterkte!

• Natus

Heel veel sterkte met je verlies en hoop dat je veel plezier mag beleven aan je caafje die je gaat krijgen,het zal je andere niet kunnen vervangen maar je leegte vast een leuke invulling geven..

• joska

Hoi,

Bedankt voor jullie berichtjes.

Ik wou even melden dat ik een nieuw maatje voor Egbert heb gekocht.

Ze was heel erg blij en ze is er heel erg lief voor, knuffelen, kroelen en aflikken, haar moedergevoelens denk ik.

Het is weer een peruvian maar nu wit met creme.

Echt een dotje en ik noem haar Yoghi.

Groetjes Joska