Lola is 10 jaar + 5mnd geworden

• Chalet de Cobaye

Vandaag is mijn Lola dood gegaan !!

Ze heeft een gezegende leeftijd van 10 jaar en 5 maanden behaald.

Tuurlijk schok ik wel even toen ik haar zag ! Maar vind ook dat ik niet heb mogen klagen .

Gisteren liep madam nog prins heerlijk rond te denderen in de ren ,dus ben ik ook blij dat ze niet ziek geworden is , en dat ze snel is ingeslapen.

Ik wilde dit toch even vertellen ,want een cavia met deze leeftijd vind ik echt wel bijzonder.

gr Es

• Caviastal Marieke

Zo wat een mooi leeftijd heeft ze bereikt geweldig, voor jou natuurlijk wel heel pijnlijk want je mist ze toch ondanks dat ze zo oud is geworden.

Maar ze heeft een heel fijn leven gehad bij je

Groetjes Marieke

• lia

hoi hoi eszo is mijn cavia met 6 jaar dood gegaan in mijn armen en tot overmaat van ramp is mijn kat chicci vandaag door een of andere hufter dood gereden van mijn aller eerste caafje heb ik veel verdriet en kreeg vandaag de klap van chicci mijn kat er boven op heb het even niet meer groetjes lia

• Jessica

Zo! Da's echt bijzonder! Jammer dat je haar nu moet missen maar zo te horen heeft ze goed geleefd.

Groetjes,

Jessica

Mofie's Place

• Saskia

Dat is een schitterende leeftijd zeg, echt héél erg bijzonder! Heb je een foto van haar?

• Cs Schnabbel

Hey Esther.

Wat een leeftijd!!!

Ik leef vandaag helemaal met je mee. Onze Babbel (knuffel) is vandaag ook heengegaan, alleen is zij maar 2 jaar geworden.

Groetjes Erika,

www.csschnabbel.nl

• Cavia farm Witches at work

Hoi Esther

Gecondoleerd en gefeliciteerd tegelijk!!!!

Hier mag je rustig trots op zijn!

En wat een zegen zeg, dat een cavia op zo'n mooie leeftijd zo intens rustig van je heen gaat, was het maar altijd zo he?

Onvervangbaar zo'n oudje, maar schijnbaar heeft ze het toch goed gehad bij je.

XXXD#S

• fantasyli

wat een prachtige leeftijd! en wat *fijn* dat ze niet lang ziek is geweest voor ze dood ging.

sterkte toch nog!

ook de andere dames veel sterkte!

• Joska

Wat een mooie leeftijd, dat is zeker heel speciaal, je kunt echt wel trots zijn!!

Het is wel altijd heel erg vervellend en verdrietig als zo,n lieverd dood gaat maar dat ze dan zo'n mooie leeftijd heeft bereikt, is echt mooi.

Sterkte

• Natus

Veel sterkte met het verlies van je lola,

maar wat een superleeftijd heeft ze bereikt zeg,zo hee..