Satijn?

• Jipke frl

Rustig, ik weilde alleen weten of ze satijn is of niet……………….

Geen discussie die al vaak hier is geweest en niet leuk was!

Nou weet ik het dus nog niet zeker, moet w88 op zon………….

• Cavia farm Witches at work

Hoi Isabel- hoi Jipke+ hoi Jaklien,

Waarom geen paniek??? Waarom geen rel???

Tuurlijk het is hier al vaak aan de orde geweest, je hebt gelijk!

Echter er komen best nogal wat neiuwe prikkers bij die van niks of niet veel weten over satijn en mogelijke OD dus…………………………….

Tuurlijk mogen ook hun het weten vind ik!

En met satijndieren kun je idd beter NIET fokken maar als het net de knuffel van je dochter is die OD krijgt wordt je als moeder ook niet bepaald vrolijk toch?

Voorzichtigheid allom vind ik dus, en waarom er niet teveel over gesproken mag worden hier???

Ja bezoek eens AL die mega sites van satijnfokkers Nederland die doodleuk;

GEZONDE SATIJNFOK promoten alsof er dan niks aan de hand zou zijn NOOIT!~

Dat dacht ik “domme heks” ook dus toen ik dat las en begon met de fok, zij het dat Cleo die ik zelf benaderd had me meteen kon overtuigen geen satijn in munne stal te halen!!!!

Dus bij de heksen idd geen paniek, omdat ik satijn daar waar mogelijk uit mijn lijnen houd~!!~

Veel wijsheid verder damens,

prettig weekend tevens ook.

van D#S uit een “dof” Boxmeer.

• basjeeeee

Tja, ieder zijn mening, zo heb ik er ook 1 over jou, jouw fokgedrag en nog een hele rits andere indrukken die ik van je krijg via pb's :)

• Jipke frl

Nou jij bent een snot joch van 16 ofzo en komt hier over als een wijsneus van 80 ofzo…………………

Je wilt hier graag relletjes uitlokken heb ik het idee.

• Cavia Opvang Betuwe

Jip ,laat je niet ( weer ) uit je tent lokken ,dat is hier al eens eerder gebeurd weet je nog? Je zit hier op de prik en je weet dat dat hier nou eenmaal zo gaat.

• isabel

Het eerste berichtje van Basjeeeee was niet eens aan jou gericht, maar toen moest jij wel even melden: “in elke topic zeg je wel eens iets wat slaat als een varkensstaart op een drumstel”.

Was dat aardig bedoeld?

De enige die hier snel op de kast zit, ben jijzelf, en ik snap niet waarom.