Hallo alle medeprikkers,
Er moet me even iets van het hart. De sfeer op de prik is niet altijd even super. Toch heb ik via de prik een paar bijzondere mensen leren kennen.
Gisteren ging het niet zo goed met mijn nestje van Abigail. Ik merkte dat de weerstand van de baby's lager werd. Binnen no-time waren de kleintjes erg afgevallen. Moeders gaf geen melk meer!
Hierop belde ik Dagmar…die dacht meteen met me mee of ze een fokeer wist die een zwanger zeugje had met een klein nestje…zei had Jacq gebeld…die vervolgens Ine. Ondertussen had ik Tamara gebeld…..een kwartier later had ik een zeug met een jong bij me thuis!! Ondertussen kreeg ik te horen dat Ine ook nog een zeugje had voor me, met een klein nest.
Daarnaast werd er met me mee gedacht….wat nu te doen…of het nodig was om ze te brengen etc.
Gisteravond erg laat merkten we dat de bijvoer zeug de kleintjes niet accepteerde.
Inmiddels heb ik ze bijgevoerd en extra groenvoer gegeven.
Vanochtend zagen ze er al wel weer stukken beter uit…
Maar langs deze weg wil ik de snelle actie van jullie: Tamara, Dagmar, Jacq en natuurlijk Ine even delen met de rest. Ik vind het hartverwarmend daarvoor….
BEDANKT!!