lieve es

• lia

hoi hoi es je kent mij langer dan vandaag en weet dat dit niet als aanval was bedoeld.alles wat ik van jou heb de lunks zijn top en ook het lunk beertje die ik in december van jou krijg kijk ik naar uit maar bellen doe ik je toch welliefs en groetjes lia

• Cavia farm Witches at work

Hoi Basje

goeie tip van je Basje, idd had Lia beter OT (=off topic Lia, wat inhoud dat het niet informatie is die belangrijk is voor andere cavia fokkers/liefhebber).

Maar er worden hier wel meer zaken op deze wijze gewoon ff neergezet.

Die ook in principe nergens op slaan.

Zoals mensen op hun nummer zetten via dit forum ect. ect.

Dat >OT< zou er dan zelfs van mij door Diekie aan mogen worden toegevoegd.

Die kan per slot ook wel bepalen wat relevant is en wat minder of niet.

gr. D#S

• Gerda_H

En Lia staat niet stil bij dit soort dingen. Ik ben allang blij dat ze nu meeprikt. En het wordt nu toch opgelost? Nou dan.

Groetjes Gerda

• Natus

O,jeetje..ik moet de griepprik nog halen..geen fijne dit jaar dus..es heel veel beterschap met alles..

• Chalet de Cobaye

Bedankt hoor …enne mocht je de griep prik nog gaan halen bereid je maar vast voor hihihi

Nou maar eerst weer van de wonden genezen pffff lijk wel of ik in elkaar geslagen ben,alles is blauw en kapot ,de knie is stijf ,en daar zit een flinke jaap in ,en waar ik het meest van baal is dat ik nu niet mobiel ben ,schakelen wil wel ,maar de koppeling in trappen word niks …… scheelt wel in de benzine whahahaha

gr een gewonde Es

• jacquelinesbeestenspul

ik heb begin van de maand de griepprik gehaald en nergens geen last van gehad

ik was 1 van de eerste in onze omgeving (had erom gevraagd omdat ik toch de prikpil moest hebben kunnen ze gelijk dubbel prikken) de griepspuiten waren net 1 dag binnen dus ik ben al bijna 1 maand beschermd :D:D:D

• Gerda_H

Mijn man moet ook elk jaar de griepprik halen,maar vorig jaar heeft ie hem niet gehad. En het viel me op dat hij andere jaren veel zieker wordt van de griep dan vorig jaar. Ik hoef hem niet.

Groetjes Gerda

• Audrey

De griep prik krijg je alleen als je een ziekte hebt ….of verminderde weerstand ik heb hem lekker doogescheurd ga het weer op eigen kracht proberen hahahahaha ..ik hou niet van naalden ,en ben zieker met prik als zonder prik ..nu maar hopen dat ik niet naar de huis arts hoef want dan begint die er weer over en ik haat naalden ,het doet zeer nou heb ik ook geen vet he waar ze in kunnen prikken maar gelijk op me spier of bot zit wwhhaa gatverdamme …dus ik doe het lekker weer niet ….

• Cavia Opvang Betuwe

Mijn man heeft hem op medische indicatie en ik doe het al ook jaren sinds mijn long ooit is ingeklapt. Ik heb alleen in 2002 toch nog een echte griep gevangen ondanks de prik.

De grote prikactie begint hier pas volgende week.

Ik bestel hem een week later en het injecteren doen we hier zelf.

Ik ben niet zo bang voor naalden :D

• Gerda_H

nee, hier heeft de huisarts en briefje aan de praktijkdeur hangen wanneer de data zijn van het prikken,met de tijden. Zijn vrouw kruist aan wie hem heeft gehaald,en de huisarts prikt zelf.

Groetjes Gerda