lieve es

• lia

hoi hoi es zou jij mij aub de stambomen van poppetje gold fever en poppedijntje wel willen sturen heb ze straks nodig als poppetje bevallen is en de twee van de perufs liefs en groetjes lia

• Grietje

Mail haar lekker ofzo. Moet dat op het pb?

• lia

hoi grietje waar bemoei jij je eigenlijk mee ben nog altijd mijn eigen baas als ik wat aan esther wil vragen ik doe niemand kwaad hoor en esther ken mij langer dan vandaag en jij niet dus laat mij even mijn eigen vraag stellen ok groetjes lia

• Gerda_H

Hoi,Grietje.

Ik heb Es ook al een paar keer gemaild,oa over een nota,en ook over stambomen,maar op de één of andere manier gaar er waarschijnlijk iets mis,want er wordt op de mails niet gereageerd. Ik wacht ook nog op twee stambomen.

Groetjes Gerda

• Cavia farm Witches at work

Hoi hoi meisjes

Ach ja vragen magje alles, krijgen moet je afwachten werd me altijd verteld door ons mam~!~

Succes ermee, ik begrijp het best dat je een keer spijkers met koppen wilt slaan.

XXXD#S

• esther

Weet toevallig dat es ziek is geweest,En momenteel zit ze in de hechtpleisters Dat heb je als je niet op je fiets kunt blijven zitten:)

En weer teveel tegelijk wil doen.

gr esther

• Gerda_H

Tja, en als je ziek bent heb je geen puf om mails te beantwoorden en stambomen uit te zoeken. Ik vind het een goed excuus.Ik zeg op mijn beurt,dan wacht ik even af tot ze beter is. Esther, beterschap meid, sorrie dat dit zo is gelopen.

Groetjes Gerda

• basjeeeee

Op ondere prikborden gebruikt men voor dit soort irrelevante zaken OT in de topic naam, scheelt een hoop ergernis voor een heleboel mensen en zo weet iedereen al wat voor iets die kan verwachten…

Gr Basjeeeee

• Chalet de Cobaye

Hoi hoi

Heb flink last gehad van de ooo zo fijne griepprik …pfffff maar het ging net weer ff lekker ,en bam daar lag ik,wilde de dieren gaan voeren ,en zwikte door mijn enkel kukkelde over de drempel,tegen de fiets van mijn zoontje aan…..daar lag ik nog net niet met mijn muiltje in de brem,maar wel een

Dikke jaap ik mijn knie,hechtpleisters erop, broek kapot ,de buuf die naar buiten vloog om te kijken of ik nog leefde hihihi

Kind overstuur,die zag WHAAAAA BLOED

Maar ik leef nog heb net de stambomen uit gezocht ze zitten in de envelop ,en gaan morgen op de bus ….

Maar je mag gerust bellen hoor ,dan had je geweten dat ik ziek was hihi

gr Es

• Gerda_H

Hoi,Es.

Ik had je wel willen bellen,maar ik heb geen beltegoed. Ik zit nl.met een perpaidkaart.Sorrie meid. Ik kan me voorstellen dat je wel wat anders aan je hoofd had dan stambomen.

Groetjes Gerda