hoi hoi diekie

• lia

hoi hoi diekie ik heb even een vraagje aan weet jij mischien ook hoelang het ongeveer duurd voor ik tussen de andere fokkers sta vermeld met mijn heute meute cavia site heb er geen idee van heb mij afgelopen vrijdag aangemeld groetjes lia

• Gerda_H

Hoi,Lia.

Ik werd vrij snel vermeld. Maar er werd mij gevraagd om hun link te vermelden in mijn site. dat heb ik ook gedaan.

Groetjes Gerda

• basjeeeee

Hoi Lia,

Onderaan de pagina staat een zinnetje: ‘Reactie aan de webmaster’ Mischien een idee en zo val je de rest niet ‘lastig’ met zo'n topic ;)

Gr Basjeeeee

• lia

hoihoi basjeee sinds wanneer val je iemand lastig alleen als ik vraag hoe het inzijn werk gaat is dat nou zoeen ramp dit is voor mij voor het eerst dat ik een site heb dan hoef je mij toch niet gelijk aan te vallen groetjes lia

• isabel

Jij zegt dat anderen je bericht niet als een aanval moeten oppakken, probeer dat dan ook bij berichten van anderen aan jou niet te doen…. Er staat nl een knipoog.

• basjeeeee

Was niet aanvallend bedoelt, had nog bedacht dat sommigen dat wel zo zouden kunnen zien en heb vandaar nog hoi, doei en een knipoog erbij gezet… Als je dit al als aanval ziet, vraag ik me af of je uberhaupt op dit pb moet komen, want dan kan je tere ziel het wrs niet aan als men het echt als aanval bedoelt.

• lia

hoi hoi basjeee hier bij zeg ik sorry had te snel gelezen en je knip oog niet gezienzal ik voortaan beter op letten groetjes lia