Help...Diego is Spoorloos?!

• M.

Ja, en daarom doe ik nimmer mee aan zulke transporten. Duitse kopers hebben daar ook een handje van. En vinden de kosten: ‘Schwar klein Problem’. Aber Ich schon! Dus ook voor Duitse kopers geldt bij ons; niet ophalen is geen koop. Ook niet op risico voor de koper. Ik heb één keer een koper gehad die toch even uit Stuttgart kwam om een konijntje op te halen. Zo eentje krijgt dan wel een bakkie koffie :+

M.

• Cavia farm Witches at work

Hoi Monique

Erg belangrijk is een veilig tsransport en tussentijds onderkomen blijkt steeds weer.

En meestal zal het goed gaan, maar ook TE vaak goed fout~!~

Dit risico wordt heel bewust genomen, met natuurlijk alle vertrouwen in een goeie afloop.

Echter ook ik stel me serieus de vraag;“moeten we dit nog wel willen zo?”

gr. D#S

M. schreef:

>

> Ja, en daarom doe ik nimmer mee aan zulke transporten. Duitse

> kopers hebben daar ook een handje van. En vinden de kosten:

> ‘Schwar klein Problem’. Aber Ich schon! Dus ook voor Duitse

> kopers geldt bij ons; niet ophalen is geen koop. Ook niet op

> risico voor de koper. Ik heb één keer een koper gehad die

> toch even uit Stuttgart kwam om een konijntje op te halen.

> Zo eentje krijgt dan wel een bakkie koffie :+

> M.

>>>D#S EEN bakkie koffie slechts M???

Niet teveel verwennen he ha ha ha, dus geen vlaai ed verstrekken dan gaan ze gelijk uit hun plaat.

• Gerda_H

En de vlaai bij jou was erg lekker hé Ine. En de koffie en fris ook. haha.

Groetjes Gerda

Hoi Gerda

Ja tuurlijk als men bij wijze van spreke een halve wereldreis moet afleggen voor het ophalen/brengen ect van een of meerdere knaagdieren, vind ik koffie alleen niet echt dat je zegt van WAWWWWWWWW ha ha~!~

Maar in elk geval duidelijk is me wel dat M die pesrsoon dan wel weet te waarderen.

Hier vertrek ik koffie ed aan al mijn klanten waarbij ik echt het gevoel heb dat ze daar zelf ook voor “IN” zijn en de tijd ook willen nemen.

Tenzij ik op de een of andere manier voel dat ik dat in hun geval juist beter niet kan doen.

Soms stoor je ook gewoon dwars door alles heen met je koppie koffie actie en maak je vlotte zaken erg langdradig.

En ook kan het zijn dat ik klanten mee laat eten, echter dan zijn het meer vrienden als klanten.

En tuurlijk ligt het ook aan de tijd die je hebt op die dag.

Toen jullie kwamen zat ik helaas erg strak in mijn tijd ivm ons Bregje dr film ploegje die avond.

gr. D#S

• Monique

Hoi Ine,

Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Het is niet alleen het transport, maar ook de fokker. Als je leest dat ze nog geen 300 gr. wegen, ligt dit toch echter bij de fokker.

Ik raad ook zeker de mensen die via transport een dier over laten komen om de fokker te vragen de dag voor vertrek foto's van het dier te laten maken en mailen. 100% garantie heb je niet, maar je weet wel meteen bij welke fokker je beter tercht kan. Een dier moet onder goede conditie vervoerd worden!!! Bij mij zouden er dieren naar Engeland gaan en ik heb nee gezegt. Mijn dieren waren te jong en dan kom je nog maar een keer en anders heb je pech. Het antwoordt dat ik kreeg daar schrok ik van….anderen doen daar niet moeilijk over, als ze maar in een ander land naam kunnen krijgen met hun dieren. Nou, ik dan maar niet. Ik kreeg toch mail terug en ze willen volgend jaar toch terug komen en dieren van me. Nou, ik hoor het dan op tijd en anders….