Lees aub even op mijn website en bekijk de foto. Diego is een beer naar mijn hart maar hij heeft nooit mogen arriveren.
www.baldwin-skinny.eu
Hoi Dagmar,
Ik ga dadelijk jou foto plaatsen op het Skinny-Forum en een link naar jou bericht!!
Ik heb gisteren jullie nieuw bezorgde dieren gezien en ik ben erg geschrokken van de staat waarin een aantal van deze cavia's bij je bezorgd zijn. Heel veel sterkte met je zoektocht!!
Ik kijk ook om om me heen…
Groeten Natanya
Hallo Dagmar
Gisteravond hoorde ik dit ongeloofelijke verhaal van Jacq's Beestenspul.
Je weet dat ik niks met Skinny's heb, maar ik ga ervan uit dat dit dier gewoon achterover gedrukt cq gejat is en dat er gewoon mee gefokt gaat worden.
Er worden vooral dure cavia's nogal eens verdonkeremaand.
Bovendien met het op transport zetten van caafs heb ik geen goeie ervaring helaas. En meerdere fokkers weet ik inmiddels. Vaak zitten er andere dieren in de box of zieke/ondermaatse dieren op transporten.
Ik breng mijn caafs meestal zelf weg, of laat ze hier op halen door nieuwe eigenaar.
Gelukkig weet ik dat veel transporten wel goed gaan, echter het blijft gewoon gokken op een goed verloop, zoals ook nu weer duidelijk blijkt.
Ook op beurzen is het voortaan erg uitkijken geblazen, ze worden gewoon uit hun hok gehaald en ineens oeps weg dus.
Elsdorf zaterdag jl. van heel dichtbij meegemaakt. Onderhands door verhandeld nadat Jacq al had betaald waarschijnlijk.
Wat ik wel met klem wil zeggen; mensen kijk a.u.b. goed uit met wie je zaken doet~!~!~
Vertrouw je medemens maar blijf zelf goed wakker en controleer jezelf ook steeds.
Dagmar en natuurlijk ook andere fokkers/liefhebbers
Vergis je niet in het gedrag van je medemens.
Zeer veel mensen zijn helaas erg geslepen, konkelen zich in allerlei bochten om jou vertrouwen te winnnen.
Om daarna hun slag te kunnen slaan.
En sommige mensen die nogal hufterig/bot kunnen doen zijn vaak wel recht door zee en te vertrouwen blijkt vaak. Maar ook hier weer geen garantie natuurlijk.
Dat heeft mij de praktijk wel vaak laten zien in elk geval.
HEEL VEEL SUCCES!!!
Ik hoop echt dat ie boven water komt.
Doe je ook ff aangifte van vermissing “goed”? Want voor de wet is Diego een “ding” zoals je weet waarschijnlijk.
En weet ook wederom dat vaak juist de fokkers die op geld uit zijn de Skinny's maar al te graag gaan fokken.
Kun je de schade claimen via Sprinter service? Ik denk het niet, en weet dat het jou daar niet om is begonnen.
Wel belangrijk is dat degene opdraait hiervoor die ervoor op moet draaien.
Plaats ook een foto van Diego op Marktplaats bij rubriek “gezocht”.
En verder mischien zelfs de krant of zo als je het klaar kunt krijgen.
Ik hoop echt op een duidelijke afloop dat je weet waar hij is ect.
Sterkte
gr. D#S
Hoi hoi,
Als eerste vind ik het heel erg voor je Dagmar!!! Je kijkt erg naar je dier uit en dan dit. Ik hoop dat je hem nog terug kan halen, maar ben bang van niet.
Het is algemeen bekent dat het regelmatig fout gaat met dieren vervoer….te jong, te licht, onder de schimmel, als je maar kan verkopen. Ik heb het één keer gedaan en ook mijn dier was ook nog geen 300 gr. en zat onder de schimmel. De ander was zo ontzettend bang geworden dat hij me giga gebeten had. De kwaliteit van het dier waar ik voor betaald had was er niet naar en ineens was de stamboom anders dan ik doorgekregen had via de e-mail. Ik begin er niet meer aan en zie dan wel hoe ik mijn doel op een andere manier bereik.
Iemand heeft een keer 16 caafjes over had laten komen en er een behoorlijk bedrag voor heeft moeten betalen en er nog maar 3 leefden bij aankomst….jongens leuk een hobby, maar wat doen we de dieren aan?????
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?