ooooooo door de stront kruipen voor de witches

• lia

halloooooooooo witches oooooooooooooooooo wat was me dat gister wat moest letterlijk door de stront kruipen voor de witches wat hadden we een lol lekker in de stront baggeren heeeeeeee ine en oooooooooooooooo wat was jij nog lekker schoon maar ja wij boern weten wat baggeren is doen we heel gauw over ine als je weer bij mij komt en oooooooooooooooooooooooo dan krijg je niet een modder bad maar een overheerlijk stront bad dee aroma komt je tegemoet zodra je het badje open doet hi hi hi hi hi xxxxxxxx lia een dag om nooit te vergeten

• Gerda_H

Maar Lia, als je caafjes gaat bekijken,hoef je toch niet door de stront te kruipen? Ha,ha, dan rook ik dus niet mijn schuur,maar ik rook jullie haha.

Groetjes Gerda

• jacquelinesbeestenspul

hoi lia

ik heb ine zaterag nog zien kruipen door de modder en gras hahahahaha

zal ze dan toch een kruizing met slang zijn ?? slangemens *D*D*D hahahahaha

ik hoorde gisteravond al hele verhalen van ine via de foon (ze zat zich in de trein te vervelen) hahahahahaha

leuk dat contact zo met elkaar

groetjes jacqueline

• Cavia farm Witches at work

Hoi Lia

Ja hallo ik had mijn zondagse kleren aan ja, en nog ben ik wel ff de ren in gesprongen bij je maar idd het tijger en kruip werk liet ik jou lekker doen.

Jammer dat ik mn foto toestel niet bij me had, dan had ik er vast een paar leuke foto's van geschoten~!~

Maar je caafs zaten er vrolijk bij en hebben een zee van ruimte.

Daar droom ik ook wel eens van.

Je hebt echt wel wat meters voor je caafs daar in het hoge noorden.

Vertrokken vanuit Boxmeer om 8.00 aangkomen bij jou omstreeks 14.30

En weer naar Boxmeer vertokken omstreeks 20.15 uur en thuis om 23.45 uur exact.

Dus in principe was onze speeltijd niet eens zo lang, maar toch met volle teugen van genoten.

Met de auto rijd ik het strak in ruim 2 uur naar Groningen, maar met de trein vliegt de tijd ook om hoor, vooral met die bitcherige conductrices die nog een geen ff willen stempelen voor me.

gr. D#S

• lia

hoooooooooooooooooooooi ine de volgende keer maken we er echt een hele dag van gaan we nog meeeeeeeeeeeeeeeeer genietenwat we nu dus al deden oude kleren aan en dannnnnnnnnnnnnnnnnn lekker duiken in die overheerlijke cavia strond zijn wij zeer zeker niet vies van ga nu alvast sparen tot we onze middel er in staan heerlijk echt ons zelf zijniedereen die niet bang is vieze kleren te krijgen zijn hierbij uitgenodigt met ine en mij mee te doen lol groetjes lia uit groningen

Hoi Jacq

The Joker (op de vlucht geslagen cavia beer van een maand of 3 oud) heb ik zonder te tijgeren toch gevangen vanochtend.

Was mijn kooien aan het uitmesten, en had de beer de avond ervoor ook al langs mn rennen zien struinen.

Wat voer voor hem in munne tuin gezet, maar daar had ie niet veel van op.

De deur van mijn tuinhuis stond open.

En zag Joker naar binne schieten. Daar lag mn kans wist ik. Dus de deur dicht en ik grijpen achter het hooi alwaar ik hem had zien weg rennen.

Nergens, raar dacht ik hoe kan zo'n toch al flink beer zich oplossen?

Ineens kwam hij vanuit mijn verzorgtafel af springen bijna zo mijn armen in.

Jes hebbes! Ik hem wegen, was slechts 50 gr afgevallen en meteen opgehokt ha ha~!~

In de trein was het erg saai op de terug weg viel op het einde bijna in slaap.

Dus dan is bellen wel leuk, gelukkig zaten er bijna geen mensen in want ik weet dat mne dit nogal storend vinden kan.

gr. D#S

Hoi lia

Dan neem ik munne overal wel mee, dan hoef ik niet naar strond ruikend de trein weer in.

Heb je ook een lekkere douche?

Dan durf ik het wel aan hoor, ik heb oa agrarische genen, moet ik wel kunnen hebben dus~!!~

In de zomer een heus modderbad heeft ook wel wat.

Daar is het nu wat te fris voor helaas.

gr. D#S

Hoi hoi

Ow ik la snet mn satukje nog ff na, en oeps stront met een D moet T zijn!

Dus STRONT ha ha~!~

Nou ja het wordt er niet minder om, vandaag nog behoorlijk wat van die plurrie aan mijn vingers gehad zeg~!~

Hokken schoongemaakt en de zeugen ren uitgemest.

Morgen nog ff de berenren en dan is het klaar.

gr. D#S

• Cavia Opvang Betuwe

Hé verdulleme dames!!!! En dan géén foto's van kruipende dames zodat wij hier ook ff kunnen lachen ????? :D

Hoi irene

Ja daar baal ik ook van, maar niet getreurd wordt spoedig vervolgd als het aan mij ligt ha ha~!~

gr D#S