dit zeugje woont binnen en ik voel 3 jongen 1 aan de ene kant en 2 aan de andere kant kan je goed voelen bij haar
dit is haar eerste nest en ik vind haar buik vrij slap voor een jong zeugje
normaal met zeugjes die voor het eerst bevallen zie je toch een strakke buik aan het eind van de zwangerschap die je bijna niet kan bevoelen zo strak staat die
dit meisje is erg losjes hahahahahaha
ik heb de jongen dinsdag en woensdag niet gevoeld en na heel lang wachten voelde ik iets bewegen maar heel lichtjes dus ik maakte me gisteren al zorgen en had me voorgenomen als ik vandaag niks zou voelen te bellen met de DA maar vanmorgen gingen ze te keer niet normaal meer hahaahah arme mamma
ze heeft een klein streepje ontsluiting dus we blijven afwachten maar weer en gelukkig hoef ik niet heen en weer te rennen naar de schuur nu ze staat hier naast de computer dat scheelt
ik kan eigelijk niet van de ontsluiting uitgaan want soms heeft een zeug maar een klein beetje ontsluiting,dat heb ik nu al 2 keer gehad en ging kijken rond 3 uur smiddags en na het eten rond 6 uur waren er al jongen geboren die rond aan het hobbelen waren dus ik ga niet meer uit van de ontsluiting
als je bij google dracht cavia intypt lees je zoveel vershcillende verhalen erg lachwekkend somige hahahaha
ik vind haar buik dus erg slap voor een jonge zeug en nu zijn haar jongen terwijl ik typ aan het schoppen je ziet ze aan de buitenkant bewegen gekke beesten
ik weet normaal gesproken wel ongeveer hoelang het nog duurt bij een zeug maar ik had nog nooit de jongen zo stil gevoeld in de buik erg eng allemaal maar goed ze schoppen nu lekker door *D
ik voel ze nu ook al 18 dagen schoppen ben erg aan het meeleven hahaha
groetjes jacqueline