Waarom doet ze dit?

• lia

hoi hoi allemaal .ja ja dat heb ik dus ook met mijn lunk beer effective hij hoord mij op een meter afstand aan komen en zet het op een schreeuwen .heb ik ze allemaal gevoerd meneer effective blijft door gaan met schreeuwen alsof hij daar mee zeggen wil . pak mij nou op eerder houd ik niet op met schreeuwen .heb ik hem een maal geknuuffeld dan houd hij op daar zit nou echt een kop op .dit is dus bij mij de dagelijkse traditie .maar kan er elke keer weer om lachen .wat een knaap is die effective he .groetjes lia

• Chrizzie

Mijn caaf Lowiena mag graag de aandacht op zich vestigen door aan de tralies van de kooi te gaan knagen. Vooral als mijn man even een middagtukje doet. Hij reageert er ook niet zo handig op, want hij geeft de cavia's op zo'n moment andijvie om ze rustig te krijgen. Dus ik denk dat Lowiena denkt: als ik op de tralies van de kooi knaag, krijg ik andijvie.

Eerst dacht ik dat het van de verveling kwam. Mijn eerste cavia Omega deed het namelijk ook. Maar die zat alleen. Lowiena zit samen met Rex, dus ik zou denken: afleiding genoeg.

Hun bakje omkiepen dat deed de ene oppascavia die ik laatst hier had. Geen idee waarom, want hij at daarna wel gewoon het eten op.

Chrizzie

• basjeeeee

bakje omgooien doet een konijntje hier ook altijd, tegenwoordig strooi in het voer dus in de ren uit en scharrelen ze ernaar, ook nog eens een leuk gezicht :) !