Vraag over gedrag cavia's

• Gerda_H

Bij mij krijgen ze ook geen liksteen of snoepjes. Ik denk ook maar zo,net als bij kinderen,wat ze niet kennen,missen ze ook niet. Dit is alleen met snoep hoor. Zou ik ze nooit hooi geven,dan zouden ze dat wel missen haha.

Groetjes Gerda

• jacquelinesbeestenspul

hoi hoi

bij mij krijgen ze afentoe een snoepje maar dan alleen yoghi en de rest van de binnenmutsen omdat ze nu eenmaal binnen leven en mijn kinderen ook weleens een snoepje krijgen geven ze aan hun knuffels afentoe een snoepje :)

ik heb er bv ook van de knabbelstaafjes inhangen afentoe maar dat komt alleen omdat de kinderen het willen en ik leg ze ok uit dat ze afentoe een snoepje of lekkers mogen maar zeker niet iedere dag.

ik geef mijn kinderen ook vaak de groente in de hand die ze dan aan de caafjes voeren en leg ze uit dat de groente en fruit hun snoepjes zijn :D:D

groetjes jacqueline

• Natus

Mijn caafjes krijgen hun brokjes,altijd genoeg water,genoeg hooi(hebben ze altijd wat te kauwen) en als tussendoortje gewoon groente.

Ik geef ze nooit van die snoepjes of wat dan ook,ik vind het ook gewoon geldstrikkerij.

Mijn dochter koopt voor haar hamster wel es van die dingen en hij eet ze ook wel op en voor kinderen is het wel leuk,maar mijn cavia`s krijgen ze niet.