4 Oktober 2008 !!! ECC Dierendag/cavia show !!!

• Dennis

Je kunt het niet vroeg genoeg aankondigen. Op 4 Oktober 2008 !! vind de ECC najaarsshow plaats in Ridderkerk, met hoe kan het anders, als thema dierendag.

Het zal er waarschijnlijk op uitdraaien dat er niet alleen cavia's zullen zijn.

Noteer dus maar alvast 4 Oktober 2008 !! Nu kan een ieder in elk geval de vakantie goed plannen.

p.s. Deze show is natuurlijk geen vervanger van de voorjaarsshow

• nnatasja

hahahaha nou volgens mij ben ik spontaan van mening dat je wel degelijk iets te vroeg kan aankondigen ..

ruim een jaar van te voren sjeeeeess tegen die tijd is iedereen het al vergeten .. daarbij ..de agenda's lopen ook maar tot iets van januari 2008 hoor :D

• Monique

Haha…de nieuwe agendá zijn al uit….geen excuus voor een andere afspraak;)

• Cavia farm Witches at work

Hoi hoi

GEWELDIG!!!!!

Ja kijk dat is nou eens een strakke planning!!!

Ik las eerst verkeerd en dacht;“ he 4 okt is toch al geweest???”

Ik zal je zeggen heb dr nu al zin in en als ik ff kan ga ik er heen voor de 1e keer Ridderkerk ben ik nog nooit geweest.

gr de heks

Boxmeer

• Cavia farm Witches at work

Hoi Monique

Kom jij dan ook???

Je kunt het ook gewoon boven je bed hangen met een A 4tje met daarop dik geschreven met een watervaste stift.

Lekkage??? geen probleem, je weet dan in elk geval dat je die 4e okt 2008 niet vegeten mag………………………………………

Je gaat zeker niet naar Elsdorf he komende zaterdag de 20e okt.?

gr. D#S

• Monique

Hoi Inka,

Nee, met koeienletters boven mijn bed kan ik het zeker niet vergeten;)

Ja, ik kom volgens jaar wel en dan doe ik hopelijk zelf ook mee :D

Nee, ik kan de 20ste helaas niet. Ik had het anders wel heel erg leuk gevonden!

Dat had hij verleden jaar dan even moeten vermelden, dan hing het boven mijn bed;)