Paniola de Lunkarya

• esther

Het is zo verschrikkelijk leuk.Vandaag komen er nieuwe aanwinsten.Een prachtige witte beer,en mijn meest favoriete zeug Paniola.

Mijn man is vandaag aan het werk in Bremen,en gaat ze zo ophalen.

Vindt het zo onzettend lief van Iris dat ze naar mij mag.Haar mooiste zeug uit de stal.Speciaal voor haar hollandse vriendin:).Zo zie je dat je gezien de afstand zo'n super leuk contact kunt hebben.

\Kan de uren wel omkijken,want het is wel even geleden dat ik Paniola in het echt gezien heb.

De foto's komen natuurlijk nog.Over een paar weken als Senna onze pup wat groter is ga ik zelf weer eens op de koffie.

Dit moest ik gewoon even vertellen,en voor degene die paniola kennen van Iris haar site.zullen het wel begrijpen.hahaha.

Gr esther Die helemaal in de wolken is:)

• Monique

Hoi Esther….:) Ben blij voor je! Geniet er lekker van!

• Gerda_H

Wat leuk Esther.

Fijn voor je.

Groetjes Gerda

• Natanya

Wat een leuk en vooral vrolijk bericht, veel plezier met ze.

:) Groeten Natanya

• Pluuster's Cavia's

Heee, dat is gaaf voor je, kan me voorstellen dat je helemaal in de wolken bent.

en of ik Paniola ken en leuk vind?

Ik vind haar geweldig mooi, ze heeft de vacht waar ik het meeste van houdt, mooi vol, lekker stevig, maar niet te kroes en een mooie grove slag.

Je ziet ook veel dieren die wat fijnere krullen hebben en met zo'n stugge vacht lijkt het dan wat pluiziger, ik val juist op de wat grovere (meer Zweedse) slag.

Dus ja ik vind haar prachtig.

En ik kan me helemaal voorstellen dat jij dat ook vind.

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst.

• Cavia farm Witches at work

Hoi Esther

Leuke naam ook trouwens!

Paniola, nou ja veel plezier ermee in elk geval.

gr. D#S

• Allegonda

Hoi Esther,nou gefelicteerd met jou nieuwe aanwinsten,ik ken Paniola helemaal niet,omdat ik al lang Iris site niet heb bezocht,maar ik zal op jou site kijken als ze er is,om ze te bewonderen,

groetjes en fijn dat je blij bent ,op zeker zo,n schitterende zonnige dag als vandaag*D*D

Groetjes Gonny

• lia

hoi hoi esther joh gefeliciteerd met je nieuwe aan winsten ik kan mij voor stllen dat jij in de wolken bent met zulke beautys ik wens ja heel veel plezier met hun groetjes lia

• basjeeeee

ben nu wel heel nieuwschierig naar een foto :D

• Chalet de Cobaye

Hoi Es ,nou en en ?????

Je zit natuurlijk te kwijlen voor het hok nu ,en heb geen tijd om ffies hier de foto te plaatsen zeker …

Nou ik kom toch binnekort die kant op, dus kan ik haar in echt bewonderen !!!

En misschien met de tijd wel een leuk klein mini Paniola reserveren whahahahahaah

gr Es geniet er maar van !!!