Iemand uit Almere cavia's te koop?

• Louise mv 3+?

Zitten er jhier ook mensen uit Almere die momenteel jonge of al iets oudere cavia's te koop aanbieden?

Mijn dochter wordt volgende week 14 (23 okt)en krijgt er 1of 2 als verjaardagskado.

Heeft al muisjes en verzorgd al haar beestjes goed.

Hebben afgelopen zomer een maandje opgepast op 2 cavia's Hans en Grietje(broer(geholpen) en zus van elkaar)

• Monique

Hoi Louise,

Ik heb een paar caafjes te koop….ik woon in Zeewolde

Kijk maar even op mijn site dan kan je me bellen of mailen als je interesse hebt.

www.caviastaldewolfjes.nl

Groetjes Monique

• Christa

Hoi,

je kunt ook in een asiel kijken. Knabbeltje zit in Almere : www.knabbeltje.nl

onder links staan eventueel nog meer opvangadressen. lijk me opzoedkundig gezien ook heel goed, om met je kind naar een asiel te gaan ;-)

groetjes christa

• Chantal

Hoi,

Het is wel geen Almere, maar de Gooise Kelder in Bussum heeft nu heel veel cavia's te koop. Jonkies maar ook al wat oudere. Mijn cavia's komen er ook vandaan.

Groetjes,

Chantal

• Chantal

O ja, ik weet er nog een: caviastal Berlijnse Us Teddy's.

Die zit in Almere.

Groetjes,

Chantal

• mvNJYD

Knabbeltje is niemand bereikbaar,probeer ik later nog even te bereiken.

Asiel heb ik al gebeld maare heeft alleen beertjes en die zeggen dat die niet bij elkaar kunnen.

De laatst genoemde fokker heb ik net gebeld en die heeft een beer van 7 maanden zitten die terug is gekomen van mensen en een jonge beer.

Liefst gaan wij voor dames.

• mvNJYD

Helaas Knabbeltje heeft ook niets.

• Cavia farm Witches at work

Hoi hoi

In Lelystad zit volgens mij ook een opvang waar je caafs kunt kopen, en mischien in Almere ook?

Succes met je zoek tocht in elk geval.

gr D#S

• Susan

http://www.stichtingcavia.com/herplaats.html

Misschien heb je hier nog wat aan.

• Caviastal Baby Bear

berlijnse-us-teddys iemand daar een url van? want met Google kan ik niks vinden