Dit huisje

• Stanley

elfde foto van boven af, die met dat trappetje… weet iemand waar ik die kan kopen??

http://groups.msn.com/huizecaafs/bewegendegifjes.msnw

• Marissa

Hoi Lien,

Dit is het huisje van mijn cavia's. Dit zet ik altijd in de ren. Ik heb het al jaren en gekocht bij dierenland in Rotterdam. Er is nog nooit 1 cavia het trappetje opgeweest. Als ik iets lekker op het dak leg dan pakken ze het er zo vanaf naar boven lopen is eng.

Groetjes Marissa

• Susan

En wij maar denken dat het zo leuk is;)

Ik heb ook een huisje met trappetjes. Leek me leuk. Maar net als bij jou doen ze er helaas helemaal niets mee. Tis een leuk huisje om in te schuilen. nou ja ook goed!:)

• Dagmar Smink

Hoi hoi,

3 van mijn beren zijn echte klimmers en wat ik ook neerzet tot ongeveer 20 cm daar gaan ze op. Maar de zeugen schuilen alleen maar in het huisje.

Groetjes

• Marissa

Ze schuilen er allemaal in ook de beren. Ik heb nog een ander huisje met een plat dak daar springen ze zo naar boven, maar een trap dat vinden ze eng ook mijn beren. Wel schuilen ze er met zijn 2e in want als ik ze net buiten zet vinden ze het maar raar al die vreemde geluiden dan blijven ze erin zitten, pas als ze gewend zijn dan komen ze de huisjes uit. Ik heb ze ook wel eens op het dak gezet en dan sprongen ze zo naar beneden zonder de trap te gebruiken. Ik vond het geloof ik leuker dan hun.

Groetjes Marissa

• jacquelinesbeestenspul

hoi dames

ik heb een frettenplateau gekocht met trap en betsie en fientje zitten regelmatig op het plateuatje en die moeten ook via een trap dus somige dieren kunnen het wel :) ik denk dat het de slinste dieren zijn want yoghi kan het niet en snapt het ook niet hahahaahhaaha die is niet zo snugger helaas hahahahaahahah maar wel erg lief :D:D:D:D:D:D:D:D

groetjes jacqueline

• shirleyk

Die van mij vinden klimmen helemaal geweldig, mijn trap is in totaal 50 cm hoog en ze roetsjen erop en eraf.