cavia wordt mager

• Monique

ze moeten inderdaad niet te veel gras of groente in een keer krijgen als ze dit niet gewent zijn..ook dit moet je opbouwen anders zit je inderdaad met een ander probleem.

Je kan voor extra aansterken ook een papje maken: brinta of bruin brood met een beetje druivensuiker…volle koffie room melk met een beetje water. Niet alle caafjes vinden dit lekker moet ik er wel bij zeggen.

Veel sterkte met je cavia en dat hij hopelijk snal weer aansterkt!

Monique

• Witches at work

Hoi Gerda

Waarom noem jij jezelf in de kop nu “mama van een moeilijk meisje?”

Het trok echt mn aandacht en dacht; is er weer eentje aan het rellen?

Tot mijn varbazing was jij het.

gr. D#S

• basjeeeee

mischien autisme prikbord? is maar een idee..?

• Susan

Ik denk wel een goed idee;)

• Monique

Ik vroeg me af hoe het nu met je caafje gaat….Gaat het al wat beter met je caafje?

• haas

Hoi Monique

Hij is er nog steeds. Ik heb hem nog apart en aan zacht voedsel. Ik heb zeker de indruk dat hij opleeft, maar waardoor?. Ook de 2e DA kon niks vinden. Denkt aan suikerziekte, maar dat kon hij nu niet meten omdat ik hem roosvicee door de bambix/biks geef. Zijn advies: eerst lekker aansterken, hij drinkt en eet in ieder geval, ook zijn hooi en groenvoer, hoewel steeds in kleine beetjes. De gewone brokjes laat hij liggen. De DA wil toch ook de kiezen nog nakijken maar ook dan moet hij eerst beter op gewicht zijn. “kooinijd” sloot hij ook niet uit. We gaan dus maar even zo door en dan weer veder kijken. Bedankt voor je belangstelling!