help freewebs

• Jipke frl

Iemand van jullie die dit heeft gehad of weet hoe en wat?

Ik heb een week geleden dingen veranderd op mijn freewebs, maar nu kijk ik op mijn site en alles staat weer zoals voor die veranderingen………….

Zelfs de geuploade foto's zijn weg.

Topics zijn verdwenen………….

Ik baal hier van als een stekker, veel werk verloren gegaan.

• Jipke frl

De verdwenen foto's kan ik niet eens uploaden daar, zegt ie te weinig plaats, zie my account, zier ik daar hewb ik van alle ruimte die ik kan benutten nog geen eens 5 % benut…………

Heb maar mail naar freewebs gestuurd, zonde van alles zeg.

• Natanya

Heb ik vorige week ook last van gehad….ik heb alles wat ik had aangepast weer opnieuw kunnen doen…maar dat was bij everyone-web

De geheugen zat vol. Ik heb voor de zekerheid de foto's die ik wilde plaatsen verkleind met Paint. Dan waren ze kleiner qua grootte…

De gegevens krijg je niet meer terug mits je een backup hebt gemaakt van je site.

Groetjes Natanya

• Jipke frl

Maar mijn ruimte is nog langggggggggggggggg niet vol, heb gekeken, en een backup? Kan dat dan?

• Natanya

ik heb geen freewebs …ik zal ff kijken of dat mogelijk is.

• Natanya

Ik kan niet terug vinden dat je een backup van je hele homepage kan maken. Wel adviseren ze om iedere 5 minuten je wijzigingen op te slaan. En los daarvan je tekstbestanden en foto's ook op je eigen harde schijf op te slaan. In het geval dat er een storing optreed.

Misschien toch maar naar everyoneweb…die heeft helaas niet zulke mooie grafische mogelijkheden maar je kan wel een backup van je hele site maken…

Of toch even inversteren en van al je foto's en bestanden een cd'tje branden…

groetjes Natanya

• Gerda_H

Hallo, Jipke.

Laat ik het afkloppen,maar ik had van de week wel dat ik niet op mijn account kon komen. Had je wel op done geklikt,nadat je de veranderingen had opgeslagen? Want dat was ik laatst ook vergeten,en toen kon ik ook alles opnieuw typen. Ik hoop dat het je lukt om je gegevens terug te krijgen.

Groetjes Gerda

• Jipke frl

Dan hoop ik maar dat er bij freewebs zelf storingen zijn.

Het heeft ongeveer een 4 dgn geduurd, toen was mijn laatste verandering weg en nu wil niks meer daar.

• Ellen

Wij hebben onze website ook bij freewebs.

Vorige week konden wij ook niks op de site doen, maar het werd bij ons aangegeven. Ze zijn dan bij freewebs bezig met verbeteringen ofzo.

Ook heb ik soms dat er niks opgeslagen wordt, maar ik heb ontdekt dat ik op dat moment dan een bezoeker op de site heb, dat is ook erg vervelend.

• Jipke frl

Hopelijk komt het weer goed…………….

Anders ergens anders maar opnieuw beginnen.