Lunkarya 4 ling

• Rita

Vanmorgen is er een prachtige lunkarya 4 ling geboren. Het zijn 2 zeugjes en 2 beertjes geowrden en ook de kleurverdeling vind ik zeer mooi. 3 zijn rood wit en 1 zeugje heeft een goudagouti en een rode kopplaat. De gewichten zijn 90,98,100 en 106 gram. De aparte foto's verschijnen later deze week op mijn site.

Gr Rita

• Jessica Eikendal

Hallo Rita,

Ik wou je via deze weg van harte feliciteren met deze prachtige hummeltjes!

Groetjes Jessica Eikendal (Ik was met Josette mee naar Ijsselstein)

• Agnes Tuinenburg

Ze zijn echt lief. Van harte gefeliciteerd.

Groetjes Agnes

• jacquelinesbeestenspul

hoi rita

gefeliciteerd met je mooie 4 ling :) je mag trots zijn hoor ze zien er lief uit vooral nummer 3 op de foto met gezichtje :D:D:D geweldig

groetjes jacqueline

• Allegonda

Hoi Rita*D Gefeliciteerd met je mooie lunken,

geniet er maar van

gelukkig weer mooi verdeeld bij jou geboren nestje.2 zeugjes en 2 beertjes en gezond.

Bij mijn zijn er gisteren geboren 3 lunkybaby,s kleur silveragoutie/witte 2 zeugjes een beertje,ik stuur je de foto,s nog wel op.

Groetjes Gonny

• Rita

kwijl hihihihi wat doe je me weer aan. gefeliciteerd!

• Allegonda

Ik weet het Rietje :) daarom zet ik het hier neer,pak maar een bakje en een slabbertje anders word het zo smerig met dat kwijlen haha*D morgen maak ik foto,s ,

Groetjes Gonny

• Pluuster's Cavia's

Hmmmmm, heb ik die 4 niet al eerder gezien?? komen me bekend voor, alleen die waren nog nat,hihi. Het was weer een dag vol nieuw leven vandaag daar in Wedde he!!!!! Alles ook oke met de 5ling?

• Allegonda

Hoi Claudia ,ik zier er maar 4 hoor of heeft ze nog een nestje verborgen haha

Groetjes Gonny

• Pluuster's Cavia's

Hihihi, neee de 5ling is bij haar ouders geboren vanmorgen.

Dit zijn geen caafjes maar pupjes.

Ik was bi jhun geboorte en ook bij de geboorte van deze 4ling, vandaar.