Snowflake is bevallen

• Monique

Hoi Natanya, Saskia en wie het wilt lezen,

Ze heeft even op zich laten wachten, maar dat dat was dan ook zeker de moeite waard. Snowflake is vandaag bevallen van een super mooie 2-ling. Het zijn 2 zeugjes (110 en 119 gr.), helemaal rood/buff en prachtig in de krul. Ze hebben beide hele mooie brede neusjes. Precies zoals ik ze wil. Nu hopen dat de vacht gelijkmatig gaat groeien, maar dat denk ik haast wel…zit er hard over na te denken dat ik ze beide houd…Dat er 1 blijft staat zo vast als een huis :D

Moeder en kids maken het goed.

De foto's zet ik zometeen op mijn site…

Groetjes Monique

• Saskia

Gefeliciteerd met je nestje!! Mooie gewichten hoor :)

• Natanya

Super gefeliciteerd!!! zou je me jou website kunnen mailen?? ben wel erg nieuwsgierig naar ze!!! Was je toch eerder he!! hahaha…

Lieve groeten Natanya

• Susan

Waarom mailen? Ik ben ook wel benieuwd. Misschien een idee om de link hier neer te zetten?

• Natanya

….eens!!

• Saskia

De site van Monique is te vinden op http://www.caviastaldewolfjes.nl/ !

• Natanya

Dank je wel Saskia!!

Monique ze zijn geweldig!!

Groetjes Natanya.

• Monique

Hoi Hoi,

Hij staat er al zie ik…

Dank jullie wel voor jullie complimenten! Ze lijken zoveel op elkaar dat ik er één aanhoud. Ik ben anders bang dat ik fouten ga maken. Je kan tenslotte ook niet alles aanhouden…snik

Groetjes Monique

• Natanya

Ja….wat dat betreft zou ik graag een caviakasteel hebben…..en ze allemaal aanhouden…flink wat personeel inhuren om ze te knuffelen en te verzorgen…als ik er teveel zou hebben. Maar van de andere kant, ik ben al zo enorm blij met de (weinige) caafjes die ik nu heb….daar geniet ik zo enorm van!!!

Groetjes Natanya

• Monique

Hoi Natanya,

Nou, geen gek idee haha Ik ben laatst bij een stel geweest en die hadden het zo perfect voor elkaar. Dat had ik ook wel gewild. Niet direct aan huis (moet natuurlijk wel aan huis zijn bij mij:) ) een ruimte waar werkelijk van alles liep. Je liep door een gang zeg maar en daar stonden hokken met konijnen, stukje verder een stal met een varken, daarna liep je tegen paarden aan en zo ging het maar door …echt super!!!

Zelf heb ik niet zo veel ruimte en ben dol gelukkig met wat ik heb!!! Je moet ze natuurlijk ook de nodige aandacht geven. Hoe meer je er hebt, hoe moeilijker dat wordt.

Groetjes Monique