Website

• Gerda_H

Hallo Allemaal.

Eindelijk heb ik zelf een website. Zouden jullie even willen kijken? Tips en adviezen zijn van harte welkom.Hij is nog niet helemaal klaar,want ik heb nog gen foto's kunnen maken van al mijn cavia's.Maar het eerste begin is er.

Het adres is: www.freewebs.com/galanthe/

Groetjes Gerda

• Susan

ziet er leuk uit, maar ik zag een foutje. Een cavia is een herbivoor (planteneter). Een carnivoor eet alleen maar vlees( katten/honden)

Susan

• Jipke frl

Misschien de foto's nog iets verkleinen voor je ze er op doet?

Nu moet je zo heen en weer schuiven met de muis.

www.freewebs.com/fransehangoren/

de layout staat mij wel aan:P!!!!

• Cavia farm Witches at work

Hoi Gerda

Leuke frisse site zeg!!!

Nu begint het er echt op te lijken he?

1 correctie ff vanuit hier Galanthe is toch goud ipv safraan?

O ja en die foto van jezelf, in het echt vind ik je veel mooier ha ha~!~

Dus das weer een meevaller toch?

Want vaak is het anders om bij veel mensen.

Heel veel succes met je site,

gr. D#S

• Gerda_H

Haha, goed dat je dat even zegt Suus. ga ik gelijk veranderen.

Groetjes Gerda

• Gerda_H

Jipke, jij hebt dezelfde layout,alleen andere kleuren. Maar die foto's verkleinen,hoe doe je dat? Ik heb ze kunnen plaatsen met photonubuck of zo?

Groetjes Gerda

• Susan

Ach ik kwam zelfs een keer een site tegen (van een dierenarts notabene!!!) waarop stond dat cavia's omnivoren (alleseters) zijn en dat ze de nodige eiwitten per dag nodig hadden.

Tja ehm….

• Gerda_H

Weet ik veel. Op haar stamboom staat safraan/wit. Ik heb nog te weinig verstand van de kleuren. Maar jij hebt beloofd om een keer hier naar het hoge noorden te komen,dan kan jij het me misschien vertellen. Ik vzelf vond haar voor safraan ook wel wat donker hoor,maar net wat ik zeg,die kleuren,daar heb ik nog niet veel verstand van,dus heb ik het zo overgeschreven van de stamboom.

Het begin is er hé?

Groetjes Gerda

• Gerda_H

ach ja, dat nivoren ook hé? Maar ik heb het reeds veranderd hoor. Dat is het voordeel dat ik de website zelf heb gemaakt, Zo heb ik ok ontdekt hoe ik dingne kan veranderen. Al doende leert men.Haha, en dan zeggen de meiden dat ik geen verstand van de computer heb.

Groetjes Gerda

• Jipke frl

Ik maak ze altijd in N modus camera, is 2048x1536 ( pixels?) en met bewerken verklein in die ( uitrekken/hellen) naar 25 %, deze load ik op met de foto uploader van freewebs zelf.

Dat verkleinen doe ik 25 %, hangt er net van af hoe groot qua die pixels je foto's zijn vanzelf.

Leert vanzelf, het begin is altijd moeilijk.