hallo ine

• lia

hoi hoi ine. ik wou jer bedanken voor de stamboom. ahummmmm stambomen zal de skinny stamboom heel goed bewareen al heb ik dan geen skinnys wat ik wel leuk zou vinden maar helaas.maar de naam ga ik gebruiken hoor niet een skinny die dan dalana heet maar wel mijn lunk zeug hi hi hi hi vond het een leuke grap van jou. groetjes lia .ps ik denk maar zo de stamboom voor een skinny zeugje is er nu mag jij de rest doen hi hi hi hi

• Natanya

hahaha….ja Ine dat zou je dochter wel leuk vinden….:):):)

• lia

ja ja ine een leuk verjaardags cadeaautje voor mij 30 december he niet vergeten hoor groetjes lia

• Natanya

hihihi….dus jij bent de dochter van Ine die zo gek is op de Skinny???

Ik ook hoor….ze zijn erg lief!!

• lia

hoi hoi natanya joh het word steeds leuker .ik ben niet de dochter maar een vriendin van ine hi hi hi geintje word steeds leuker groetjes lia.ps leuk vind ik de skinnys wel hoor

• Natanya

Hoi Lia,

Leuk dat je ze ook wel leuk vind…..pas maar op dat je Lunk niet stiekum toch een dragertje is ( :) ) Ik weet hoe Ine denkt over de Skinny (not her cup of tea) :

“Zelfs niet als ik morgen het ook in munne kop zou halen Skinny's te gaan fokken.”

maar toen ik dit las in een van de vorige topics….moest ik toch wel schaterlachen….hihi

Bel haar morgen eens….zou wel gezellig zijn…als ze zich bedenkt ;)

Groetjes Natanya

• Cavia farm Witches at work

Hoi hoi jullie 2

Is het een beetje gezellie zo???

Ik had de stamboom op gestuurd die lia nog te goed van mij.

De caafs waren afkomstig van Dagmar en die had ze mij doorgemaild incl. 1 los a 4tje stamboom papier met daarop een heuse Skinny Agoni volgtens mij maar dat laat ik ff in het midden.

Erg sjiek dat wel, mijn dochter hoopt op 13/11/2007 15 te worden en ze heeft het de laatste dgn god dank niet meer over Skinny's maar over een tamme rat.

Zo eentje die ergens de deur uit moet en die dan hier mag wonen.

Muizen en ratten daar heeft Djoeke ook echt een zwak voor.

Ik heb het hier in huis niet zoveel over de Skinny zwijg die een beetje dood zo gezegd ha ha~!~

Dus nee Natanya dat haal ik voorlopig echt nie in munne kop om die kale te gaan fokken. Geen Boxmeerse Skinny's dus.

gr. D#S

• Natanya

hahahaha!! Weer een hoop lol :):) ik zag het al voor me!!! hihihi….

maarre “voorlopig”????

Ben je aan het plagen hoor.

Strakke actie van Lia….ik weer hoopjes lol!!!

Groetjes N.

• lia

hoi hoi ine joh je ken mij langer dan vandaag maar vond het zooooooooooo super leuk dat ik juist van jou een stamboom van de ch en een van de skinny kreeg joh ik vond het echt leuken ik weet dat het een geintje van jou was je weet dat ik zelf ook van zulke geintjes houd groetjes lia

• Witches at work

Hoi Lia

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Dagmars geintje Lia~!~!~

Echt waar, en ehhhhhhhh die stamboom met doe foto van die Skinny erop hoort wel bij de papieren van die Ch Teddy.

Dus nagel hem nu niet voor de gein vast boven de wc pot of zo!

Of je moet hem copieeren maar ik kan hem ook nog door mailen maar daarvoor heb ik niet gekozen in de 1e instantie omdat je dan die van de broe en zus er ook meteen bij zou hebben en was bang dat je niet meer zou weten om welke het ging.

gr. D#S