Cavia voeding

• Claudia

Hallo Allemaal,

Ik had even een klein vraag, mijn cavia is een paar maanden geleden overleden en nu heb ik nog spullen van over gehouden, en nu na die paar maanden wil ik een nieuwe cavia halen zou ik dan de voeding aan me nieuwe cavia mogen geven of moet ik nieuwe halen?.

Ik hoor het graag van jullie.

Claudia

• Susan

Ik zie niet in waarom je het niet gewoon zou bewaren en geven. Wel alle bakjes, hok enz enz. heel goed schoonmaken (met chloor en heel goed naspoelen)

Oh en weet je dat cavia's groepsdieren zijn?

Susan

• Cavia farm Witches at work

Hoi Claudia

Als je de zak steeds netjes afgesloten bewaard (niet op een te vochtige plaats) en de houdbaarheids datum is nog “oke” kun je gewoon het voer geven aan je nieuwe caafje hoor.

En hoop net als Susan dat ze bij jou gezellie met zijn tweeen mogen zijn.

Succes ermee

gr. D#S

• nnatasja

toch zou ik dus nieuw voer halen ..

een paar maanden bewaren is best een lange tijd en een zakje cavia voer kost maar een paar euro.. ik zou zelf het zekere voor het onzekere nemen en gewoon een nieuw zakje halen ..

dan weet je in ieder geval dat het weer goed zit met de vit C. tenzij de zak nog helemaal niet open geweest en de datum nog goed is

• Claudia

Hallo allemaal,

Ik weet al zo ie zo niet waar de data zit van de cavia voer wand ik heb overal gekeken maar kan het niet vinden!!.

En bedankt voor jullie tips!!!.

Claudia

• Cavia farm Witches at work

Hoi Claudia

Dan zou ik het gewoon gebruiken hoor zeker alshet er verder lekker fris uit ziet.

Normaliter moet die datum wel te vinden zijn idd op/ onder de zak zijkant???

Er zit niet zoveel tijd tussen het overlijden van je ene caafje en de nieuw toch?

gr. de heks