huh, was dit?

• Tamara

hoi Jipke,

ze staan erop hoor, beide foto's.

ze is wel naar “de kapper” geweest

(geknipt door een cavia met kapper ambities!!)

Ik moet zeggen, ze lijken wel op elkaar, zeker als haar haartjes weer war aan kunnen groeien.

ohja, ik kom uit Lelystad.

Nou Jipke, ik ben benieuwd wat je ervan vind!!

groetjes Tamara :-)

• Jipke frl

Ze lijkt er wel veel op, wil je haar kwijt?

mail me privé dan op formule1gek33@hotmail.com

• Judith

Ik snap niet zo goed waarom je persé cavia's wil hebben die op je vorige cavia's lijken, en ze vervolgens ook nog dezelfde naam geeft. Een cavia kun je toch niet vervangen waarom zo eraan vasthouden na een verlies :S

Ik moet er niet aan denken…

• Cavia farm Witches at work

Hoi Judith

Wij snappen dat hier juist wel heel goed, een “look a like” kan NOOITde oude vervangen maar wel een plezierge herinnering eraan zijn, echter zou ik wel voor een andere naam gaan zodat je dus wel duielijk onderscheid kunt maken.

We hebben hier veel caafs zitten en ook gehad maar toch de allereerste caaf van mn dochter is en blijft farvoriet en dus ook de look al likes ervan zeg maar.

Maaar zo zie je maar is het voor ieder anders.

gr. D#S

• Jipke frl

Het is al anders gelopen…………….

Heel lief van Tamara, maar er stonden kennissen hier op de stoep met een peruufje voor me omdat ze het zo sneu vonden voor me, in n o time 3 caafs overleden.

Heb haar netjes afgemaild en hoop dat ze een ander goed huisje voor Bella vind, al vind ik haar ook heel mooi.

Het is meer dat ik een look a like zocht uit onvrede, omdat ik het nog niet kan accepteren, heb ook heel erg de neiging Kuif weer op te graven…………….

• Gerda_H

Jipke, laat Kuif rusten alsjeblieft. ik kan het me wel voorstellen,maar dit vind ik geen goed idee. Hij heeft zijn rust verdient.En je krijgt hem er niet mee terug. Hij blijft dood.

Heel veel sterkte.

Groetjes Gerda