Wie gaat er naar Elsdorf en wil 2 cavia's voor mij meenemen?

• Cs Schnabbel

Omdat ik nog niet weet of ik wel naar Elsdorf kan (i.v.m. mijn werk), wil ik vragen of iemand 2 caafjes voor mij kan meenemen? Ze moeten komen uit Eschweiler, dat ligt zo'n 35 kilometer van Elsdorf af. Maar ik ga proberen of ze naar Elsdorf zelf gebracht kunnen worden.

Groetjes Erika,

www.csschnabbel.nl

• Dagmar Smink

GHoi hoi,

Ik ga ook naar eldorf. Ik woon en wekerom. Kijk maar even of het wat is.

Groetjes.

• Cs Schnabbel

Ahhh das al heel mooi in de richting.

Maar ik heb net bericht gehad dat hij ze niet naar Elsdorf wil brengen. Baalbaal!

Ik zal dus ff kijken of het wat is Dagmar. Op het forum heb ik de vraag ook gesteld, dus misschien kunnen we wat knippen en plakken.

Je hoort nog van me, okee?

Groetjes Erika,

www.csschnabbel.nl

• Dagmar Smink

Is goed, ik ga op de 20ste. Ik weet niet hoever het rijden is vanaf de show naar die caafjes mischien dat ik ze wel kan oppikken.

Groetjes

• Truus

Hoi Hoi

Let er wel even op dat er in Duitsland heel streng gecontroleerd wordt wat betreft dieren in de auto's.

Daar gelden heel andere normen en zitten we met een heel streng Tierschutzgesetz.

Er is wel een ruimte voor de gereserveerde dieren. Misschien kan de fokker uit Duitsland daar gebruik van maken. Let op, alleen gereserveerde dieren.

Gr Truus

• Dagmar Smink

Wat mag dan precies wel en niet?

Groetjes

• jacquelinesbeestenspul

hoi dagmar

je mag gee ndieren buiten kopen of verkopen (kofferbakverkoop)

je moet de gereserveerd dieren bij de ingang aanmelden en dan mag je ze in de daarvoor bestamde ruimte tijdelijk neerzetten en daar ook afgeven

ik ken het nog van vorige jaren

groetjes jacqueline

• Dagmar Smink

Ik moet daar ook dieren afgeven aan een duitse fokker. Dan moet ik ze dus daar aanmelden, hoe gaat dat in zijn werk of is dat niet nodig?

Groetjes

• Cavia farm Witches at work

Hoi Dagmar

Niet zo spannend volgens mij wijst het zich daar vanzelf met die Deutsche grundlichkeit~!~ Mmmmmmmm goed geschreven? Nou ja boeiend!

Het verhaal is duidelijk nu, je kunt daar geen dieren te koop aanbeiden nog vanuit de kofferbak nog vanuit binnen verkoopstands daarvoor moet je daar dieren hebben ingeschreven voor de show aldaar.

Dan mag het geloof ik wel.

Dus als je bepaalde mensen hebt die een transaktie met je willen en dat van te voren aankondigen bij je mag je deze dieren aldaar in een speciale ruimte dus niet vanuit je kofferbak uitwisslen.

Welke ruimte? Waar? Dat zie je daar en anders gewoon ff vragen.

Althans zo heb ik begrepen, dat het daar in zijn werk gaat anders wordt ik vast vandaag nog wel tot de orde geroepen als ik het fout heb~!~

Tot dan

gr. D#S

• Truus

Hoi Dagmar

Dan moet je kontakt opnemen met die duitse fokker en die moet dan regelen dat jij de dieren daar neer kunt zetten. Die Duitse fokker moet het contact leggen met de organisatie. Goede planning van tijd en wie waar is.

Gr Truus