Abigail's nestje

• Dagmar Smink

Gefeliciteerd met je eerste skinny nestje!! Zijn ze niet geweldig die kleine naarkte hummeltjes!!!

Ik kan niet wachten tot maandag dat ik mijn schatje Aschley kan zien.

Groetjes

• Natanya

Ze zijn echt geweldig…het is ook prachtig om te zien hoe Abigail met haar nestje bezig is…mijn peruufje is nog steeds niet bevallen…

Aschley doet het echt geweldig de kleine uk….en ja hoor weer aan de andijvie…zo snel ook. Bij mijn langhaartjes zag ik ze pas op de derde dag vastvoer eten…en 3 caafjes van dit nestje begonnen daar gisterenavond ook mee. Misschien toeval….maar wederom erg schattig om te zien. Cous Mequlach die heeft ook geholpen om de kleintjes schoon te likken na de bevalling :)

Tot Maandag..ik denk dat Mark ze ook wel heel knoterig zal vinden.

Groetjes Natanya.

• Monique

Hoi Natanya,

Ik denk dat mijn konijn eerder is:) Ze plukt haar nu kaal.

Het wordt steeds spannender…..;) Snowflake huppeld nog heerlijk de bak door alsof er niks aan de hand is. Ik heb nu een ander hokje (die mijn man gemaakt heeft) in de bak geplaatst want mevr. bleef een beetje vastzitten met haar kontje;)

Ik weet helaas niet hoe ik hier een foto moet plaatsen.

Gaat het verder goed met de kleintjes?

Groetjes Monique

• Natanya

Als je bij Faq kijkt staat er een uitleg….ik gebruik Image schake voor de hmtlcodes:

http://my.imageshack.us/v_images.php

dan druk je nadat je de foto's hebt ge-upload op de blauwe i en dan kopier je de tekst ernaast die plak je in het bericht wat je hier plaatst en klaar is….

Met de kleintjes gaat het geweldig!!! echt genieten zo'n nestje….

wedstrijd doen welke caaf eerst bevalt???

Moet dotje me wel helpen….hihihi

Groeten Natanya

• Monique

Hoi Natanya,

Dank je wel, ga er vanavond even op mijn gemak voor zitten.

Mijn konijn is bevallen toen ik aan he typen was :D Zover ik nu gezien heb zijn het 5 kanjers. Laat haar nu even kijkomen en ga straks even alles goed bekijken. Ik zag dat 1 konijn 1 oogje open had, misschien heeft iemand hier info over en wilt mij daar even over mailen. Ik heb dit nog niet eerder gezien en weet niet of dit kwaad kan of dat ik dit oogje moet gaan zalfen…

Geniet maar van je kanjers…Monique

• Natanya

Ohhhhh!!!

Jippie gefeliciteerd.

Met een beetje afgekookd water en een wattenstaafje voorzichtig het oogje inwrijven, dan als het spul losgeweekt is het oogje opentrekken met boven en onder een vinger een vinger (wel voorzichtig…overdreven opendoen) als het ontstoken is zal er een wit waasje opzitten dan bij de dierenarts een oogzalf halen…

:) Groetjes Natanya

• Monique

Hoi Natanya,

Dank je wel…ga het meteen even doen.

Cavasanzalf…dit heb ik hier liggen.

Kan ik dat er voor gebruiken als het nodig moet zijn, anders moet ik morgenochtend meteen even langs de DA gaan.

Het ziet er niet ontstoken uit….

Welterusten Monique