Indiaantje is bevallen

• Rita

Pf eindelijk is Indiana bevallen. Ze heeft het vanaf vrijdag spannend gehouden hoor maar eindelijk mocht ik ze tussen de middag bewonderen. 1 is wel klein in verhouding met de rest maar zij lag wel als 1e onder mams aan de tiet dus monter genoeg. Het zijn 4 meiden en 1 zoon voor Indiana, echt super. De gewichten van de andere 4 schommelt tussen de 90 en 110 gram.

• jacquelinesbeestenspul

hoi rita

gefeliciteerd met je mooie ukken :)

ik heb ook een onderdeurjte gehad bij een groot nest en die heeft het prima overleefd en woont nu op een gezellig knuffeladresje met zijn broertje samen

groetjes jacqueline

• Saskia

Oooooh wat een mooierdjes!!! Wat weegt de kleinste? Ik vind ze echt heel erg lief :)

• Rita

Het kleintje is maar 56 gram dus jah da's niet zoveel. Het pleit wel voor haar dat ze zich niet weg laat duwen door haar grote zussen en broertjes dus ja ik ben wel optimistisch over haar.

• lia

hoi hoi rita joh van harte met je kleintjes zijn echt super mooi geniet er maar van met volle teugen groetjes lia

• Allegonda

Hoi Rita,Gefeliciteerd met weer een schitterend nestje*D*D.

Geniet er maar van,

Groetjes Gonny

• Cavia Villa

Gefeliciteerd! Komen ze te koop? Ik zoek een beer in deze kleuren………….

• Natanya

Mooi nestje!! Gefeliciteerd!!

Groeten Natanya

• Dagmar Smink

Hoi hoi,

Wat een schatjes. Ik vind de kleurcombi echt mooi!

Groetjes

• esther

Hoi Rita

Wat een prachtig nestje.Gewoonweg super.Zit ook met smart te wachten op zo'n prachtig stel.En in de zelfde kleurtjes :)

gr esther