Fotooos

• Susan

• Susan

Mijn dames en gelijk even een korte update:

De urine van de de agouti is nu bij de dierenarts voor controle. Ik denk/hoop dat het de laatste keer is, want na een aantal weken gedoe lijkt ze nu weer helemaal gezond.

Hooi zit in een ruifje en ze krijgen behoorlijk wat groente. Hier zijn ze druk met een balletje met andijvie.

• Natanya

Hallo Susan,

Wat erg leuk dat je ons even op de hoogte brengt….blij dat het weer goed met ze gaat!! Was wel ff spannend he. Erg leuke foto :)

• basjeeeee

geinig groepje zo, ik heb er nu ook 3 en vindt het altijd geweldig om ze te zien ‘mutsen’ in hun hok :)

• Susan

Ze zijn geweldig!

Ik weet dat het hok eigenlijk te klein is en ben aan het sparen, rondkijken voor een grotere.

Wel lopen ze regelmatig los. Dat is helemaal een geweldig gezicht.

(in het halletje weliswaar; in de kamer vangen levert alleen maar heel erg veel stress op)

• basjeeeee

Tja, het zou natuurlijk fijn zijn wat groter ed, je bent echter geen dierenmishandelaar oid hiermee hoor ;)

Mijn caafjes hebben toen ze nog binnen woonde en wij een grote verbouwing hadden ook 2 maanden in een 1 m hok met verdiepinkjes moeten wonen, zijn ze niet zieliger op geworden hoor :)

Dit keer hebben ze gelukkig nergens last van en keutelen ze lekker de ren vol zonder door te hebben wat er binnen allemaal gebeurt aan bezigheden ;)

• jacquelinesbeestenspul

hoi susan

ziet er gezellig uit daar :)

ben blij dat het weer beter gaat met je meisje :)

hou je ons op de hoogte over haar urine ?

groetjes jacqueline

• Susan

Dat zal aan het einde van de middag worden. En geloof me, ik ben minstens net zo nieuwsgierig als jij;)

• renate

Hallo Susan,

Fijn dat het allemaal weer goed gaat.

Ik wil even iets vragen.

Je schrijft dat ze in een halletje mogen rondlopen. Wat heb je daar op de vloer liggen?? Is dat het halletje bij de voordeur waar de tocht onderdoor komt? Want dan kan ik mij voorstellen dat dat de oorzaak zou kunnen zijn van de blaasontsteking.

Is maar een gedachte die bij mij opkwam.

Groetjes Renate.

• jacquelinesbeestenspul

hoi renate

dat is een scherpe opmerking goed meegedacht :)

nu je het zegt heel slim van je meisje

groetjes jacqueline