superbaby geboren :)

• jacquelinesbeestenspul

hoi allemaal

gistermiddag is hier een superbaby geboren hahahaha

het zeugje celina's flowergirl had maar 1 jong in haar buik en ik vreesde het ergste maar gelukkig heeft alles goed uitgepakt de dierenarts stond al standby met de foon hihih maar was niet nodig :)

flowergirl is een rood bonte coronet en het zusje van de keizersneezeug en ik hield haar voordurend in de gaten omdat ik 1 megababy voelde

gisteren aan het eind van de ochtend was ze erg onrustig en ging helemaal strekken en dat is voor mij een teken dat het niet lang meer duurt,ik noem dat jongen omdraaien in de buik ze draait dan en rkuipt over het zaagsel maakt van har buikje een draaimolen zo beweegt ze dan om haar jong goed te draaien

ik moest even naar mijn kinderen voor de deur kijken en toen ik weer in de schuur kwam was het hoofdje al geboren een megahoofdje :) ik zag zwarte krulletjes en mijn ingeving was gelijk ow dat is vast een beertje hahahaahaha en ja hoor hij werd geboren en inderdaad een superbeer :)

het is een tesselbeertje geworden van 157gr,zwart hoofdje en voor de rest is hij wit de vader van dit mininest is henkie een zwart bonte tesselbeer die hier ploteling is overleden,het beertje is erg knuffelig en word ook al knuffel verkocht omdat hij 2 vouwoortjes heeft.maar ow hij heeft een geweldig koppie en mooie krullen

dus ik denk dat hij niet lang hoeft te wachten voor een nieuw adresje :D

als hij niet verkocht word dan castereer ik hem zo gaaf is hij hahahaahaha

eindelijk na de keizersnee ben ik blij met een mininestje :) moeder is lief voor haar ukkie en ze heeft bijna gen bloed verloren en ziet er puntgaaf uit

groetjes jacqueline

ps ik maak straks wel foto's van supermannetje hahaaha

• Natanya

Hoi Jacqueline,

Errug blij om te horen dat alles goed gegaan is!! Gefeliciteerd met je jonkie!!

Ik verheug me nu al op de foto's.

Groetjes Natanya

• coby

van harte gefeliciteerd met je kanjer ,, mooi dat het goed is gegaan ,

• Dagmar Smink

Mooi dat het allemaal goed is gegaan, je maakte je wel zorgen volgens mij.

Ben benieuwd naar de foto's!

Hoe hete die show in duitsland ook alweer waar je heen ging?

Groetjes

• jacquelinesbeestenspul

hoi dagmar

ja ik maakte me zorgen omdat het haar eerste nestje was en 1 groot jong voelde pfff gelukkig heb ik nu ene gezond jong ben er blij mee

de show die ik bedoelde is elsdorf en als het goed is gaat truus hier gegevens over neerzetten zal haar van de week eens bellen als ze nog niet geplaast heeft hoe en wat over deze show

groetjes jacqueline