om moedeloos van te worden/HELP

• Judith

Ik heb hier eens een cavia te logeren gehad, die bleek een neurologische kaakafwijking te hebben en kwijlde daardoor.

• Jipke frl

Ze zal nu ondser gasnarcose zijn, na 10 uur mag ik haar weer ophalen, er zat een haak op kies die een abces in wang veroorzaakt heeft.

Ze moet hierna een week lang 2 x per dag 0,5 ml sulfatrim hebben.

Ws omdat ik zei dat ze knorde door neus ook wel een keelontsteking er bij gehad.

Moet haar nog wel dwangvoeren, wordt weer een heel geregel want ik moet vann8 werken, ga vanavond om 20.15 weg en morgen tegen 12 uur pas weer thuis…………..

• Monique

Hallo Jipke,

Fijn dat ze de rede hebben kunnen achterhalen.

Met een creatieve oplossing kom je er wel uit.

Groetjes en sterkte,

Monique

• Natanya

Hoi Jike,

Jij heel veel succes!! Even doorbijten…het kan in de toekomst waarschijnlijk alleen maar weer bergopwaarts gaan!!

Groetjes Natanya

• Jipke frl

Nou zo leuk is het allemaal niet. Ik kom er net na 10 uur, hadden ze me telefonisch niet kunnen bereiken, het is aan 1 kant boven, de kiesjes zitten daar zo vast in het wang dat ze het met een gasnarcose niet aankonden om verder te gaan. Kon kiezen, inslapen of hopen dat ze een priknarcoser overleeft.

Nou we zijn al zo lang bezig, dan alles maar op alles zetten, dus mss zie ik haar niet eens weer levend thuis…………………

• Monique

Ojeeee joh, wat naar voor je. Ik zal voor je duimen.