We hebben jullie hulp nodig!!!

• caviastal Dayfa

Hallo cavia liefhebbers.

Wij zijn een stalletje uit Rijsbergen en er is afgelopen nacht 28 september iets vreselijks gebeurd.

Ik ging de caafs vers hooi en water geven en deed een hok open 2 peruvian beren weg.

Ik keek in de andere flat en daar ook een 3 kleur coronet beertje weg.

De hokken helemaal nagekeken op gaten enz..maar niks te zien.

De deurtjes waren dicht met de schuifjes erop.

De hele tuin doorzocht maar tervergeefs.

De 3 caafjes zijn vannacht weg gehaalt uit onze stal!!!

Het zijn 3 jonge beertjes met de leeftijd tot een half jaar.

Beer 1= Dille zwart rood wit coronet beertje was als knuffel hier omdat zn papa plotseling was overleden en zn mama verkocht is dus ik hecht heel veel waarde aan dit caafje.

Beer 2= Thry gekocht bij Le petit Bonheur hij is een Choco buff wit peruvian beertje, Hij zou ingezet worden in de choco fok hij is een heel rustig caafje.

Beertje 3= Kjell gekocht bij caviastal het Beertje hij is een choco buff beetje wit peruvian beertje Kjell is SATIJN!!! Hij is wat afstanderlijker en snel bang,, hij is ook niet echt makkelijk te pakken.

Voor foto`s of meer info kunnen jullie mij mailen!!

Ik hoop dat ik met dit bericht ze terug kan vinden of teminste in de richting kom waar ze eventueel zouden kunnen zitten.

Er word aangifte gedaan wegens diefstal..

Maar het belangrijste vinden wij dat ze weer terug naar huis komen.

Alvast bedankt.

Vriendelijke groeten Natasja en Anita

• Monique

Hallo Natasja en Anita,

Ik vind het heel erg wat jullie is overkomen! Wat zullen jullie geschrokken moeten zijn. Ik wordt altijd uitgelachen omdat ik mijn stal altijd op slot doe voor de nacht. Dit is voor mij altijd een boze droom: wakker worden en mijn dieren zijn weg. Ik houd mijn hart al vast voor de konijnen in de tuinen…kerst en oud en nieuw komt er weer aan.

Ik hoop dat je via deze oproep verder zult komen en dat jullie ze terug vinden!!!

Sterkte, Monique

• caviastal Dayfa

hoi Monique,

Dankje voor je bericht,, we hebben aangifte gedaan en ze komen op de kabelkrant van onze regio,,veel fokkers kijken op marktplaats voor de foto`s en als ze erop staan geven ze mij een seintje waar wij al erg blij mee zijn dat zoveel fokkers mee zoeken.

En ik wil ook met deze oproep iedereen waarschuwen want het is vreselijk!!!

groetjes Natasja en Anita

• Wendy Caafjes van WB

Hoi,

Jeetje zeg, zoiets doe je toch niet! :(

Dan heb je echt wel een gat in je hoofd…

Ik hoop voor jullie dat jullie ze terug zullen vinden, en van mij mag je de dader flink aanpakken!.

Nogmaals heel veel sterkte en succes met zoeken, ik zal mijn ogen voor jullie open houden en goed opletten! :)

Groetjes Wendy

• caviastal Dayfa

Hoi Wendy,,

dankjewel dat je ook een oogje in het zijl houd want we willen dat ze terug naar huis komen.

We hebben aangifte gedaan en foto`s achter gelaten van de caafs…Dus als je ze ergens ziet op marktplaats enz…zouden we het erg op prijs stellen dat je ons een gil wilt geven.

groetjes natasja

• caviastal Dayfa

Hallo cavia liefhebbers,

Er zijn nog 2 beren weg en 1 zeug moet ik waarschijnlijk in laten slapen omdat ze met hun vingers niet van ciff af konden blijven ( zilver agouti peruvian zeugje van ruim 3 jaar oud ), ze heeft bijna geen haar meer op dr lijfje,

We zijn zo ontwijs kwaad ( en dat is nog zachtjes uitgedrukt ).

We zijn aan het denken om te stoppen met het fokken van caafjes, Want blijkbaar blijven ze terug komen,

groetjes natasja en Anita

• Saskia

Wat ontzettend vredelijk voor jullie dat zo'n bizar en luguber iets een einde aan jullie fokdroom moet maken…. Kun je niet proberen om er in het lokale krantje aandacht voor te krijgen, in de hoop de daders af te schrikken?

Veel succes met de arme caafjes…. :'(

• Cindy Caviastal Harmony

Een grote hond buiten zetten kan mss de dieven afschrikken?

Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte toe! Ik hoop dat je je dieren snel terug vind en dat de daders boeten voor hun daden!

Groetjes Cindy

• Natanya

Wie doet nu zoiets!!! Laat je droom niet ophouden omdat iemand denkt zomaar aan iemand anders diertjes te komen!!

Leef met jullie mee.

Groetjes Natanya

• Annelies

Kan mezelf al zo boos maken als ik dit lees!! Dan moet dat bij jou nog veel erger zijn….

Hoe kan iemand zo gevoelloos zijn dat hij/zij dit doet?

Ik hoop dat er iig wel goed voor ze gezorgd wordt… :-(

Heb je inmiddels al iets gehoord?? Hoop het wel….

Groetjes en sterkte

Annelies