Is er iemand die in de buurt van Huissen woont die evt. een pleegmoeder heeft? Een hobbymaatje van hobbyjournaal heeft mijn hulp ingeroepen. Zij heeft 2 jonkies gekregen en nu is de moederzeug doodgegaan.
Groetjes Gerda
Hoi hoi
Hier Boxmeer 20 km ten zuiden van Nijmgen 4 nesten waarvan Zenith mn Sheltie zeug lechts 2 jongen heeft voortgebracht en binnen nu en 2 wkn klaar is met dr taak als moeder van deze 2 erg blozende pups (100 en 110 geb.gewicht).
Ik zit wel wat uit de koers maar wilde me toch ff aan sluiten bij dit rijtje voor het geval dat het nodig zijn mocht.
In elk geval heel succes er vast mee
gr D#S
Iedereen die zich heeft aangemeld,heel erg bedankt. Ik heb het mijn hobbymaatje doorgegeven,en kreeg net een mail van haar dat ze zojuist nog één heeft moeten laten inslapen bij de da,want die had een darmvlies uit de anus hangen. De andere wil ze zelf blijven voeden. Die is wel nagekeken door de da en die is verder gezond. Meer kan ik ook niet doen. Ik zou zelf voor een pleegmoeder hebben gekozen,vooral omdat zij verder geen ervaring heeft,maar het is haar keuze.
Groetjes Gerda
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?