Hulp gevraagd voor een hobbymaatje. Belangrijk

• Gerda_H

Is er iemand die in de buurt van Huissen woont die evt. een pleegmoeder heeft? Een hobbymaatje van hobbyjournaal heeft mijn hulp ingeroepen. Zij heeft 2 jonkies gekregen en nu is de moederzeug doodgegaan.

Groetjes Gerda

• Natanya

Hallo Gerda,

Ik kan je helaas niet helpen. Ik heb je bericht gekopierd en op het caviaforum geplaatst…misschien dat daar nog een reactie uit voortvoeit. Wens je vriendin in ieder geval al succes met het bijvoeren en met de kleintjes zelf.

Groet Natanya

• Stichting Cavia Gelderland

Ik heb hier een zeugje met pas geboren jongen in Angerlo bij Doesburg. Is dat wat?

• Gerda_H

Ik stuur haar gelijk een mail. Bedankt in elk geval.

Groetjes Gerda

• jacquelinesbeestenspul

hoi gerda

ik woon heel dicht in de buurt van huissen en heb nu 3 hoogzwangere dames die ieder moment kunnen bevallen (ontsluiting) dus met een par dagen geduld heb ik ook baby's en een pleegmoeder

groetjes jacqueline

• Caviastal Lothlórien

Via het Nederlands Caviaforum hierheen gelokt door Natanya.

Ik woon in Wijchen (bij Nijmegen) en heb nu 3 nesten tussen 14 en 5 dagen oud en nog 1 zeug die elk moment kan bevallen. Veel mogelijkheden dus, als er één ze niet zou accepteren dan kan de ander nog inspringen.

• Cavia farm Witches at work

Hoi hoi

Hier Boxmeer 20 km ten zuiden van Nijmgen 4 nesten waarvan Zenith mn Sheltie zeug lechts 2 jongen heeft voortgebracht en binnen nu en 2 wkn klaar is met dr taak als moeder van deze 2 erg blozende pups (100 en 110 geb.gewicht).

Ik zit wel wat uit de koers maar wilde me toch ff aan sluiten bij dit rijtje voor het geval dat het nodig zijn mocht.

In elk geval heel succes er vast mee

gr D#S

• Gerda_H

Iedereen die zich heeft aangemeld,heel erg bedankt. Ik heb het mijn hobbymaatje doorgegeven,en kreeg net een mail van haar dat ze zojuist nog één heeft moeten laten inslapen bij de da,want die had een darmvlies uit de anus hangen. De andere wil ze zelf blijven voeden. Die is wel nagekeken door de da en die is verder gezond. Meer kan ik ook niet doen. Ik zou zelf voor een pleegmoeder hebben gekozen,vooral omdat zij verder geen ervaring heeft,maar het is haar keuze.

Groetjes Gerda