Skinny's geboren

• Skinny Farm Platina

Vandaag ( op mijn verjaardag) is mijn eerste Skinny nestje geboren !!!

Moeders en de 4 baby's maken het super.

Ik ben helemaal in de wolken.

Groetjes Karin

• Pluuster's Cavia's

GEFELICITEERD, met je baby's en je verjaardag, ihih.

Heb je al foto's??/

Ik ben natuurlijk vreselijk benieuwt.

• Natanya

Hallo Karin,

Gefeliciteerd en Gefeliciteerd!! Ik heb net al ff gekeken op je MSN page….ik houd je site in de gaten!! Mijn Abigail gaat binnenkort ook werpen!! Ik verheug me er nu al op!!….bij jou is het wachten gelukkig even over….heel veel plezier van je nestje!! en van de cake..

:)

Groetjes Natanya

• Skinny Farm Platina

Dank je wel !!

Foto's komen morgen , tis een beetje druk nu met mijn verjaardag.

Ze zijn zooooo leuk.

• Skinny Farm Platina

Dank je wel !!!!

Morgen foto's tis een beetje druk hier als je jarig bent , en als ik dan helemaal opga in mijn caafjes, vinden ze nie zo leuk (denk ik).

Wacht nu op nog een nestje van Flower , weeeeer spannend.

Het wachten wordt beloont hoor!!!

• Natanya

Jaaaa….je blijft ook kijken he?…hoe je de kleintjes (op een afstand) al ziet bewegen in de buik….bij behaarde cavia's ben ik al helemaal opgetogen als het bijna zover is…maar bij de Skinny loopt het helemaal uit de hand….ze zijn ook zo schattig!!

…zal wel super moeilijk zijn om nu niet iedere keer naar de ukkies te loeren…hihihi

• Pluuster's Cavia's

het is in elk geval een geweldig verjaardagscadeau. Nou dan zullen we maar ongeduldig wachten op mogen, hihi. Mischien wil je ons de kleurtjes en geslachten vast verklappen??

Pfff je ziet het wachten is moeilijk,hihihihi.

• Rita

Hoii,

dubbel gefeliciteerd. geweldig kado natuurlijk hihihihihih.

• lia

hoi hoi karin joh van harte met je super mooie nestje en van harte gefeliciteerd met je verjaardag .zo zie je maar weer zo spreek ik je toch nog .groetjes lia

• Cs Schnabbel

Ik ben niet zo wild van skinny's, maar ik vindt het wel super dat je meisje gewacht heeft tot je jarig was.

Gefeliciteerd hoor!

Groetjes Erika.

www.csschnabbel.nl