SHOWS OVERZICHTELIJK???

• Cavia farm Witches at work

Hoi hoi medeprikkers

Gisteren ben ik in IJselstein geweest wat overigens heel gezellig was.

Allerlei leuke fokkers/liefhebbers ook tegen gekomen, kortom de moeite waard!

Maar nu ben ik op zoek naar een volgende leuke show en weet dat Ridderkerk

alweer in onze nek aan het hijgen is maar die ligt wel erg kort op IJselstein althans das mijn mening.

Ik vind het hier op de cavia.starpagina niet bepaald overzichteijk welke er precies wanneer zijn en ook de Duitse shows wil ik best naar toe daar ik erg dicht bij de Duitse grens woon.

Mijn vraag is dan ook dat je mij en waarschijnlijk vele andere een super groot plezier kan doen door ALLE shows die komen gaan en bekend zijn in EENkolom te zetten ipv hier wat en daar wat en bij het aan klikken ervan je de foto's van de show's van bv 2006 te zien krijgt.

Die zijn best leuk om eens in te zien,echter niet als je naar de NIEUWE aan het zoeken bent.

Kortom, wie lijdt me door dit cavia doolhof heen???

Alvast bedankt

gr. D#S

• M.

In de FK Almanak 2007 staan alle shows van dit seizoen met name genoemd eé waar ze gehouden worden én voor welke diergroepen. Vroeger nam Kleindierenmagazine nog wel eens de moeite om dit digitaal op huh site weer te geven, maar nu is deze op vorig seizoen december blijven steken.

De ‘wilde’ shows staan daar natuurlijk niet in. Dat is dan ook het typerende van een wilde show. Het is nergens aan gebonden. Maar van een onderlinge coördinatie zoals bij FK shows kan dan ook geen sprake zijn.

M.

• Gerda_H

Ine, ik ben het volledig met je eens. Ik wordt er ook geen wegwijs uit welke shows er gaan komen. Als je vor een heel jaar,of evt. een half jaar een volledig overzicht hebt,kun je ook beter plannen is mijn mening.

Groetjes Gerda

• Gerda_H

Hoi,M.

'Hoe kom je aan zo'n FK Almanak? Ik heb daarn og nooit van gehoord.

Groetjes Gerda

• M.

Als je lid bent van een kleindiervereniging bij je in de buurt (er zijn er zat en dicht in de buurt), kun je via hen aansluiting krijgen bij de NKB voor een fokkerskaart (tegenwoordig een ‘ordinaire’ acceptgiro). En daarmee ontvang je naast het verplichte abonnement op Kleindiermagazine ook eens per jaar de FK Almanak. Zo'n geweldig documetn is het nu ook weer niet. Maar de kalender is natuurlijk wel praktisch. evenals de adressen van de diverse speciaalclubs en hun prijzenschema's etc.

Je ziet, het loont de moeite om een ‘aangesloten’ fokker te zijn. :+

M.

• lies

maar als je nu geen fokker bent maar wel liefhebber dan is het onzin om je bij een kleindierenvereniging aante sluiten dus hoe kom je er dan aan

• Kirsten P

www.nkb.nu.

Groetjes Kirsten

• Gerda_H

Ik ben pas lid geworden. Moet alleen de acceptgiro nog betalen. Dan komt ie vanzelf wel denk ik.Bednkt voor de tip.

Groetjes Gerda

• Johan

De almanak staat op internet wat betreft de tentoonstellingen: http://www.kleindierplaza.nl/fk/2007-2008%20TT%20rooster.pdf

Deze komt van de website van Kleindier Liefhebbers Nederland waar ook een kalender staat met diverse evenementen, waar ook andere dan de aangesloten verenigingen, evenementen op kunnen plaatsen.

http://www.kleindierplaza.nl

Johan

• Cavia farm Witches at work

Hoi M

Dus lid zijn van bv de ECC de Europese cavia club voorziet mij niet van deze info.

Moer ik dus weer van een andere club lid worden.

Sorry, maar simpel wordt ik hier wel van.

Mischien ben ik wel erg dom of zo, maar zie echt door de bomen het bos niet.

Zal je tip ter overweging nemen en mischien kan ik dan ook beter mijn lidmaatschap van de ECC op zeggen.

Want in mijn beleving is het een organisatie waarvoor je erg doortasend moet zijn om de vitale info te verkrijgen over de hoe en de wat!!!

Ik heb tot op heden op wat korting bij inzending van mijn beren geen voordeel gehad van mn huidige lidmaatschap.

gr. D#S