Weet iemand wat voor kleur(slag) dit is? Ik heb zelf wel zo mijn ideeën, maar ben er niet zeker over.
Hoi Judith
Ik beschouw mezelf nou niet bepaald als een kei in cavia kleurtjes beoordelen echter dit is zeker weten grijsagouti/creme.
Zelf heb ik een US Teddy draagster Betty Boop en een Sheltie td zeug Zenith in die kleurtjes.
Te vinden op mn site onder natural witches.
Grappig, is dat jou caafje?
gr D#S
`
Hallo allemaal,
Heel erg bedankt voor jullie inzichten. Ik kwam zelf ook uit op een agouti.. maar ja.. wat voor agouti ?? Wat het PRECIES is, dat laten we dan maar even in het midden, we zitten in ieder geval in de richting.
Hé Ine!
Nee helaas, het caafje is niet van mij! Maar deze foto's zijn mij wel gestuurd met de bedoeling mij over te halen hem in huis te nemen, geniepig hè? hihi…
Hij is gefokt door een jongen met een verstandelijke handicap. Deze jongen heeft hem naar de dierenwinkel gebracht (ergens in Noord-Holland), waar de caaf nu al 2 weken zit. Maar hij is zo leuk… vind je niet? Ik ben helemaal kapot van dat koppie.
"Ik kom steeds vaker o.a. de term creme agouti tegen. Maar naar mijn mening zijn dit gewoon miskleuren van grijs agouti's. Ook lemon agouti of citoen agouti zie ik steeds vaker als term gebezigd. In mijn Standaard staan ze echter niet!
M."
Maar M. is het niet zo dat in de standaard feitelijk alleen de erkende kleuren beschreven staan ?
daarbij snap ik je opmerking ook niet geheel want omdat iets niet beschreven zou staan in de standaard houd nog niet in dat de kleur niet benoemt kan worden , de Nederlandse standaard is tenslotte ook maar beperkt .. dat betekend niet dat mensen die beperkingen ook hoeven te volgen ..
Zou je ook weinig nieuwe kleurerkeningen nog krijgen als iedereen er zo over zou denken
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?